شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ارزش اجاره 25 میلیونی در استان تهران امسال به حداکثر 32 میلیون و 750 هزار تومان می‌رسد. سقف اجاره‌بها مسکن در استان‌های مختلف با متر و معیار متفاوتی محاسبه می‌شود. ارزش اجاره 25 میلیونی در استان تهران امسال به حداکثر 32 میلیون و 750 هزار تومان می‌رسد. سقف اجاره‌بها مسکن در استان‌های مختلف با متر و معیار متفاوتی محاسبه می‌شود. به گزارش خبرآنلاین، سقف اجاره‌بها 1403 چیزی بین 50 تا 100...

وب‌گاه خبر آنلاین

ارزش اجاره 25 میلیونی در استان تهران امسال به حداکثر 32 میلیون و 750 هزار تومان می‌رسد. سقف اجاره‌بها مسکن در استان‌های مختلف با متر و معیار متفاوتی محاسبه می‌شود.

وب‌گاه تابناک

عامل جنایت مسلحانه در یکی از باغ ویلا‌های شهرستان کلات با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد دستگیر شد و راز شلیک مرگبار را فاش کرد.

خبرگزاری تسنیم

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، پنج میلیون و 600 هزار تن گندم به ارزش 98 هزار میلیارد تومان از گندمکاران خریداری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، پنج میلیون و 600 هزار تن گندم به ارزش 98 هزار میلیارد تومان از گندمکاران خریداری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت 49/39 درصدی به ثبت رساندند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال 1402 تعداد 481هزار و 394 ازدواج در کشور به ثبت رسیده است که از این میزان استان تهران با 63هزار و 973 مورد ازدواج ثبت‌شده، رکورددار میزان ازدواج در سال گذشته است.

وب‌گاه عصر ایران

تحقیقات افسران زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای ریشه یابی این جنایت تکان دهنده و ادعا‌های متهم درحالی ادامه دارد که بررسی‌های دقیق‌تر نشان داد: «محمد - پ» (مقتول 55 ساله) بعد از اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای به داخل خانه باغ رفته، اما مدتی بعد به دلیل خونریزی و عوارض ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ماه گذشته یک میلیون و 597 هزار و 316 نفر در خرداد ماه به سینما رفتند. همچنین 60 درصد از فروش کل سینمای ایران در خرداد ماه 1403 مربوط به 40 سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از 103 میلیارد و 578 میلیون تومان اعلام شد. بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کورش» تهران با 146 هزار و 48 بیننده و فروش بیش از 10 میلیارد و 180...

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی 24 ساعت آینده در تهران شاهد رگبار و رعدو برق خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 6 نفر از هموطنان در مناطق رودبار، سوادکوه و کلیبر به دلیل وقوع سیل جان خود را از دست دادند و یک نفر در منطقه سوادکوه مفقود شده است.

وب‌گاه الف

سینماهای تهران، شیراز و اصفهان به ترتیب پربیننده‌ترین و پرفروش‌ترین سینماهای کشور در سومین ماه سال 1403 بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل جنایت مسلحانه دریکی از باغ ویلا‌های شهرستان کلات با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد دستگیر شد و راز شلیک مرگبار را فاش کرد. عامل جنایت مسلحانه دریکی از باغ ویلا‌های شهرستان کلات با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد دستگیر شد و راز شلیک مرگبار را فاش کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ دقایق اولیه بامداد روز گذشته، زنگ تلفن پلیس 110 در شهرستان...

وب‌گاه فرارو

عامل جنایت مسلحانه در یکی از باغ ویلا‌های شهرستان کلات با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد دستگیر شد و راز شلیک مرگبار را فاش کرد.