شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی 24 ساعت آینده مناطق شمالی، شمال غرب و همچنین ارتفاعات البرز، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به 12 استان متاثر شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران امدادرسانی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقداد نیلی، داماد ابراهیم رئیسی سخنران خطبه های پیش از نماز جمعه مشهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: امروز بصیرت ملت به جایی رسیده که با انتخاب خود ثابت می کنند نیازمند هیچ قیم و راهنمایی نیستند و شاخص را به درستی تشخیص می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل بنیادملی گندمکاران گفت: با توجه به نرخ‌پایه و تورم اعلامی، قیمت منطقی خرید تضمینی هرکیلو گندم برای سال زراعی آینده 24 هزار و 500 تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی، سه شاخصه‌ای است که امین ملت در مقام ریاست جمهوری باید داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با اشاره به حضور مردم در انتخابات امروز گفت: حضور مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، پایداری و پایمردی ملت پای انقلاب و نظام اسلامی را ثابت کرده و به خون‌های شهدای دفاع از حرم و دفاع از نظام در عرصه‌های گوناگون ارزش بخشیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان و سخنگوی ستاد انتخابات کشور به ارائه توضیحاتی درباره روند برگزاری انتخابات پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت گوسفند زنده امروز 8 تیر 1403 اعلام شد. امروز قیمت‌ها کاهشی هستند و در اکثر استان‌ها ارزان‌تر از روز گذشته عرضه می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قاضی‌زاده‌هاشمی نامزد انصرافی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه با حضور در حرم مطهر رضوی رای خود را به صندوق انداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از یکم تا هشتم تیر 1403 گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به 12 استان متأثر (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران) امدادرسانی کردند. وی با بیان این که در این مدت زمان، 104 مورد عملیات امدادی انجام...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش ابر گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در برخی استان‌های کشور خبر داد.