شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد که در روز گذشته، مصرف برق کشور در ساعت اوج به میزان 70 هزار و 600 مگاوات رسید. او افزود که یکی از دلایل افزایش مصرف برق، استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال است و مجوز امحاء این دستگاه‌ها صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل توانیر خبر داد که ماینر‌های غیرمجاز رمزارز معادل 100 برابر قیمت برق مشترکان خانگی جریمه می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، نادرفریادشیران پیشکسوت فوتبال ایران مهمانمان بود در خصوص مسائل پشت پرده فوتبال به گفتگو پرداخت که گزیده این گفتگو را ادامه میبینید: آدم‌های پاکی که می‌توانند راه درست را به ورزش و فوتبال ما یاد بدهند، بیرون هستند و همین بزرگترین دلیل برای فساد فوتبال است. در واقع عده زیادی از فساد آسیب می‌بینند و عده‌ای اندک بهره‌برداری می‌کنند، این بهره‌برداری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل توانیر گفت: با مصوبه جدید ماینر‌های غیرمجاز رمزارز معدوم خواهند شد و معادل 100 برابر قیمت برق مشترکان خانگی جریمه می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

جانشین معاونت آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن از پیشتازی بانوان در رشته حفظ قرآن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس اماکن فراجا گفت: پلیس اماکن موافق فعالیت اتاق‌های فرار است اما بهتر است به جای استفاده از محتواهای ترسناک در این اتاق‌ها از محتواهای فکری و کمدی استفاده شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس اماکن فراجا گفت: پلیس اماکن موافق فعالیت اتاق‌های فرار است، اما بهتر است به جای استفاده از محتوا‌های ترسناک در این اتاق‌ها از محتوا‌های فکری و کمدی استفاده شود.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس اماکن فراجا گفت: پلیس اماکن موافق فعالیت اتاق‌های فرار است اما بهتر است به‌جای استفاده از محتواهای ترسناک در این اتاق‌ها از محتواهای فکری و کمدی استفاده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق فرار چیست؟ اسکیپ روم در کجای ایران وجود دارد؟ + هشدار تصاویر ترسناک! در حال حاضر 278 اتاق فرار در کشور شناسایی شده است که از این تعداد فقط 105 اتاق فرار مجوز دارند. بیشترین اتاق‌های فرار به ترتیب در استان تهران، اصفهان، البرز، مازندران، خراسان رضوی، کرمانشاه، گیلان و خوزستان فعال هستند. اتاق فرار چیست؟ اسکیپ روم در کجای ایران وجود دارد؟ + هشدار تصاویر ترسناک! A جی پلاس؛ پلیس اماکن...

وب‌گاه مشرق نیوز

خراسان رضوی - مدیر انتشارات به‌نشر گفت: «عیدگاه» توام با اقلیم مشهد و داستانی با محوریت زندگی امام رضا (ع) است و این یکی از نقاط قوت این اثر است.

وب‌گاه فرارو

معاون مدیرکل دفتر زمین‌شناسی، مهندسی و زیست‌محیطی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با بیان اینکه فرونشست با نرخ متفاوت در دشت‌های کشور در حال پیشرفت است، گفت: «در استان یزد نرخ فرونشست کاهش پیدا کرده، ولی در استان‌هایی مثل خراسان رضوی، تهران، قزوین، کرمان، فارس و اصفهان همچنان فرونشست با نرخ بالا مشاهده می‌شود.»

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده در تاریخ 10 تیر 1403 اعلام شد و بررسی بازار نشان داد که قیمت آن ثابت مانده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس اماکن فراجا گفت: پلیس اماکن موافق فعالیت اتاق‌های فرار است اما بهتر است به جای استفاده از محتواهای ترسناک در این اتاق‌ها از محتواهای فکری و کمدی استفاده شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در جنوب ایران خبر داد.