شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه تابناک

سرپرست مدیریت بحران استان خراسان رضوی گفت: بر اثر زمین‌لرزه 3.8 ریشتری ظهر امروز (جمعه، اول تیر) در شهرستان کاشمر 12 نفر که حین فرار و بر اثر اضطراب دچار آسیب‌های سطحی شده بودند، تاکنون در بیمارستان بستری شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

پس لرزه امروز جمعه ساعت 14 و 29 دقیقه در عمیق 10 کیلومتری زمین و در فاصله 9 کیلومتری شهر کاشمر و 10 کیلومتری شهر خلیل آباد خراسان رضوی به وقوع پیوست.

وب‌گاه فرارو

بر اثر وقوع زلزله پنج ریشتری ساعت 13 و 24 دقیقه ظهر روز سه شنبه 29 خرداد ماه در شهرستان کاشمر چهار نفر فوت کردند و 115 نفر نیز مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست مدیریت بحران استان خراسان رضوی گفت: بر اثر زمین‌لرزه 3.8 ریشتری ظهر امروز در شهرستان کاشمر 12 نفر نیز که حین فرار و در اثر اضطراب دچار آسیب‌های سطحی شده بودند تاکنون در بیمارستان بستری شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرماندار کاشمر گفت: پس لرزه ای به بزرگی 3.8 ریشتر ساعتی پیش کاشمر را لرزاند که 12 نفر در پی وقوع آن مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌ها بویژه بین شهری، عدم اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط ایجاد گردوخاک، هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشهد - زلزله ای به بزرگی 3.8 ریشتر شهرستان کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازهم زلزله کاشمر را لرزاند زلزله ای به بزرگی 3.8 ریشتر شهرستان کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند. ظهر جمعه زمین لرزه‌ای به بزرگی 3.8 ریشتر شهرستان کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلزله‌ای به بزرگی 3.8 ریشتر در شهرستان کاشمر در خراسان رضوی رخ داد.

وب‌گاه فرارو

روز (دوشنبه، چهارم تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای شرق خراسان شمالی، اردبیل و استان هایی مانند تهران، البرز، مازندران، نیمه شرقی آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خبر داد و گفت: رگبار شدید منجر به جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای شرق خراسان شمالی، اردبیل و استان هایی مانند تهران، البرز، مازندران، نیمه شرقی آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خبر داد و گفت: رگبار شدید منجر به جاری شدن روان آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ فریبا گودرزی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز جمعه اول تیرماه اظهار کرد: برای چند روز آینده در نوار شمالی...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرماندار مشهد گفت: عامل پرتاب شی آتش زا شبیه کوکتل مولوتف به ستاد مرکزی دکتر جلیلی در مشهد دستگیر شد.

وب‌گاه فرارو

«تا اواخر هفته آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی، نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز و روز دوشنبه در غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود. در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: پنج روز آینده (2 تا 6 تیر) در نوار شمالی کشور شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود. همچنین نوسان نسبی دما در این مناطق اتفاق می‌افتد.