شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه فرارو

«تا اواخر هفته آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی، نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز و روز دوشنبه در غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود. در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: پنج روز آینده (2 تا 6 تیر) در نوار شمالی کشور شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود. همچنین نوسان نسبی دما در این مناطق اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده، وزش‌باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی در پی وقوع بارش رگباری باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک برای 7 استان کشور در روز جمعه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 7 استان از جمله تهران اعلام کرد: اثر مخاطره رگبار باران طغیان رودخانه‌ها، سیلاب و خسارت به کشاورزان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی درباره احتمال وقوع بارش رگباری باران، تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک در 7 استان کشور هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی دامپزشکی خراسان رضوی گفت: رعایت توصیه‌هایی برای پیشگیری از ابتلا به هاری با توجه به مشاهده برخی موارد از این بیماری طی روزهای گذشته ضرورت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار مشهد گفت: عامل پرتاب شی آتش زا شبیه کوکتل مولوتف به ستاد مرکزی دکتر جلیلی در مشهد دستگیر شد.

وب‌گاه ورزش سه

جواد فروغی در دومین مرحله مسابقات آزاد تپانچه مردان به عنوان قهرمانی رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای تامین و معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: شورای تامین مصوبه ای برای لغو برنامه انتخاباتی و جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی محمدجواد ظریف نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از وقوع سیلاب در دو شهرستان این استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: راه ارتباطی روستاهای زرقی، روکی و طالبی خوشاب در اثر وقوع سیلاب و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: راه ارتباطی روستاهای زرقی، روکی و طالبی خوشاب در اثر وقوع سیلاب و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خبرنگار مشهدی مدعی شد که شورای تامین استان با حضور ظریف در مشهد موافقت نکرده است. محمد اکبرپور، خبرنگار مشهدی مدعی شد که شورای تامین استان با حضور ظریف در مشهد موافقت نکرده است. به گزارش عرشه آنلاین، ظاهرا علت حضور او در مشهد، شرکت در نشست پرش و پاشخ با دانشجویان دانشگاه فردوسی بوده که بنا به ادعای خبرنگار مشهوی کنسل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین حجم خسارت‌ها مربوط به مدرسه تاریخی حاج سلطان العلما آن هم به دلیل شرایط سازه‌ای که دارد بوده است، اظهار کرد: گرچه نمای ساختمان از آجر است اما در دل آنها گل و خشت به کار رفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از شصت تن ار پیشکسوتان؛ اساتید و هنرمندان تئاتر خراسان طی نامه رسمی خواهان راه اندازی دفتر اسیتج در خراسان رضوی شدند.