شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: عابر پیاده در برخورد با کامیون شهرداری جان خود را از دست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار کاشمر گفت: عملیات امداد و نجات دقایقی پس از زلزله پنج ریشتری دیروز این شهرستان آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌با استمرار گرمای شدید طی 6 روز اخیر در مناطق جنوب و جنوب غربی کشور پیش‌بینی می‌شود رکورد 10 ساله دمای هوا در برخی استان‌ها مانند خوزستان و ایلام شکسته خواهد شکست و بیشتر شهر‌های این استان‌ها دمای بالای 50 درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد. البته آنطور که این سازمان اعلام کرده روند افزایش دما هفته آینده تعدیل خواهد شد، اما باز هم گرمای هوا محسوس خواهد بود. با استمرار گرمای شدید طی...

وب‌گاه فرارو

با استمرار گرمای شدید طی 6 روز اخیر در مناطق جنوب و جنوب غربی کشور پیش‌بینی می‌شود رکورد 10 ساله دمای هوا در برخی استان‌ها مانند خوزستان و ایلام شکسته خواهد شکست و بیشتر شهر‌های این استان‌ها دمای بالای 50 درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد. البته آنطور که این سازمان اعلام کرده روند افزایش دما هفته آینده تعدیل خواهد شد، اما باز هم گرمای هوا محسوس خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

زلزله‌ای به بزرگی 5 ریشتر در ساعت 13:24 سه‌شنبه 29 خرداد 1403 شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی را لرزاند. این زلزله در عمق شش کیلومتری از سطح زمین رخ داده و در مناطق مختلفی از شهرستان کاشمر احساس شده است. متاسفانه این حادثه تاکنون 4 نفر فوتی و حدود 115 نفر مصدوم داشت است، که 35 نفر از حادثه دیدگان به صورت سرپایی مداوا شدند و وضعیت 4 نفر از مصدومان این حادثه، طبق گزارش‌ها مساعد نیست./...

وب‌گاه 55 آنلاین

تاکنون 30 نفر از شهروندان کاشمری بر اثر زمین لرزه ظهر امروز این شهرستان خراسان رضوی مصدوم شدند.2 نفر بر اثر زمین لرزه فوت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه رویکرد حمایتی سازمان سینمایی شهر‌های نیک‌شهر و راسک در استان سیستان و بلوچستان، شهر بوانات در استان فارس، شهر‌های میناب و حاجی‌آباد در استان هرمزگان و شهر تربت‌جام از خراسان رضوی صاحب سینما می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت زلزله 5 ریشتری کاشمر را پیگیری کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی زلزله 5 ریشتری در شهر کاشمر، سرپرست ریاست جمهوری در گفت‌وگو با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت حادثه مذکور را جویا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی زلزله 5 ریشتری در شهر کاشمر، سرپرست ریاست جمهوری در گفتگو با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت حادثه مذکور را جویا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در پی زلزله 5 ریشتری در شهر کاشمر، سرپرست ریاست جمهوری در گفتگو با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت حادثه مذکور را جویا شد.

خبرگزاری میزان

در پی زلزله 5 ریشتری در شهر کاشمر، سرپرست ریاست جمهوری در گفت‌وگو با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت حادثه مذکور را جویا شد.