شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ، افراد را به درگاه جعلی هدایت می‌کنند و اطلاعات حساب بانکی آنان را به سرقت می‌برند.

وب‌گاه ورزش سه

با پایان مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان که در زاهدان برگزار شد، نفرات برتر مشخص شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با پایان مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان که در زاهدان برگزار شد، نفرات برتر مشخص شدند.

وب‌گاه گسترش

دکتر شه بخش مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینای ایران با آقای دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی دیدار داشتند.

وب‌گاه گسترش

دکتر شه بخش مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینای ایران با سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی دیدار داشتند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه طرح "هر کلاس، یک قفسه کتاب"، 45 قفسه کتاب به مدارس 10 استان اهدا کرد.

وب‌گاه گسترش

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که در عملیات حج تمتع سال 1403، بیش از 87 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. او افزود که زائران به صورت گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ 24 اردیبهشت به سفر خود خواهند پرداخت و عملیات رفت و برگشت تا تاریخ 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع از 18 فرودگاه کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ووشو گفت: حضور این حجم تماشاگر نه تنها در کوراش بلکه حتی در میزبانی رشته‌های رزمی دیگر اگر بی‌نظیر نباشد، کم نظیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از رگبار باران و وزش باد شدید موقت در خراسان شمالی، گلستان و ارتفاعات مازندران طی روز شنبه و خیزش گردوخاک در نواحی مستعد، همچنین توفان شن و گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان طی امروز و فردا خبر داد. هواشناسی نسبت به وقوع طوفان و وزش باد شدید و سایر مخاطرات جدی به شهروندان هشدار داد. هواشناسی با صدور چند اطلاعیه، نسبت به طوفان، وزش باد شدید،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

. از زمان انقلاب و از سال 1357، جنگل‌های ایران قربانی تخریب فزاینده‌ای شده‌اند و حدود یک میلیون هکتار از جنگل‌های زاگرس غنی از نظر زیست محیطی به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفته است. روزنامه اعتماد نوشت: از زمان انقلاب و از سال 1357، جنگل‌های ایران قربانی تخریب فزاینده‌ای شده‌اند و حدود یک میلیون هکتار از جنگل‌های زاگرس غنی از نظر زیست محیطی به دلیل تغییرات اقلیمی از بین رفته است. به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید تا ابتدای شهریور 1403 به شکل کامل برگزار شود.