شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

در شش دهه گذشته و از ابتدای دهه چهل شمسی تاکنون، توسعه در ایران با از بین رفتن جنگل‌ها همراه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد نوشت: در شش دهه گذشته و از ابتدای دهه چهل شمسی تاکنون، توسعه در ایران با از بین رفتن جنگل‌ها همراه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

برای اعزام زائران به سرزمین وحی، از سال گذشته تاکنون چه شرایط و تصمیماتی اخذ شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکان خودروی نوستالژیک و خاطره انگیز که در بین سال‌های 1346 تا 1384 در حال تولید بود، این روزها کمتر در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها دیده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - 6 بیمار مرگ مغزی شده خراسان شمالی سال گذشته در ایثاری به وسعت جغرافیای عشق قهرمان زندگی افراد نیازمند عضوی شدند که روز به روز بر شمار آنها افزوده می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از بعدازظهر دوشنبه (27 فروردین) با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح قرمز در پی بارش شدید باران در هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. زلزله‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. به گزارش عرشه آنلاین، این زمین لرزه ساعت 11:34 دقیقه امروز (یکشنبه، 26 فروردین) در عمق 17 کیلومتری زمین رخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز یکشنبه در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شرقی البرز، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در ارتفاعات رشته‌کوه البرز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که امروز، روز خطرناکی برای نیمه شرقی کشور است، گفت: سامانه بارشی‌جدید فردا وارد کشور شده که باعث بارش‌های سنگین می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که امروز، روز خطرناکی برای نیمه شرقی کشور است، گفت: سامانه بارشی‌جدید فردا وارد کشور شده که باعث بارش‌های سنگین می‌شود.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی و خسارت به کشاورزان از طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از بعدازظهر دوشنبه (27 فروردین) با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعدازظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور به‌تدریج در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز بارش‌ها آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نامزدهای دریافت جایزه در بخش مستند و مستمر سومین جشنواره پژواک معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی و خسارت به کشاورزان از طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق خبر داد.