شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، یکشنبه، و فردا در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، برخی مناطق شرق و جنوب شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه‌غربی خواهد رسید. با فعالیت سامانه بارشی و ادامه بارش‌ها امروز یکشنبه (2 اردیبهشت) در ساعات عصرگاهی در 20 استان پیش‌بینی می‌شود. بارش‌هایی که با هشدار زرد همراه است. به گزارش عرشه آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «استان‌های کرمان، شمال هرمزگان،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسؤول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اهدای عضو بانوی 69 ساله مرگ مغزی ساکن بجنورد، به چهار بیمار نیازمند دریافت عضو، زندگی دوباره بخشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان کل کشور با بیان اینکه ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی‌گردد گفت: اکثر بانوان بعد از تذکر نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده است. : برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده...

وب‌گاه گسترش

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که بسته‌های غذایی و بهداشتی با ارزش تقریبی 600 هزار تومان برای مادرانی که فرزندانی شیرخوار دارند و در سه ماه اول درآمدی قرار دارند، در تمام استان‌های کشور تأمین خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش بی‌امان و شدید باران در دبی، خیابان‌های این شهر را غرق در آب کرده است. جوانان از این مشکل نیز به عنوان فرصتی برای تفریح خود استفاده می‌کنند. بارش بی‌امان و شدید باران در دبی، خیابان‌های این شهر را غرق در آب کرده است. جوانان از این مشکل نیز به عنوان فرصتی برای تفریح خود استفاده می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سیل مهیب دبی باعث شده برخی جوانان ساکن این شهر رو به جت اسکی سواری در خیابان...

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شده و افراد شامل این طرح می‌توانند از امروز اقدام به خرید کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته در حوالی ساعت 17:00 در منطقه ساری‌یر در استانبول یک راننده تاکسی مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. روز گذشته در حوالی ساعت 17:00 در منطقه ساری‌یر در استانبول یک راننده تاکسی مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در یک حادثه خونین در استانبول، متهمی که از اتباع ایرانی است، به قتل یاشار یانیک‌یورک، راننده تاکسی 60 ساله، اعتراف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.

وب‌گاه گسترش

این گزارش به 5 شغل با حقوق 40 میلیون تومان و بالاتر میپردازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی از پرداخت 80 میلیارد تومان کمک بلاعوض از حساب 100 امام در این استان به متقاضیان در دو سال اخیر خبر داد.