شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان گفت: هم به صورت حضوری از طریق نماینده آقای روحانی و هم به صورت تلفنی توسط یکی از اعضای شورا، عدم احراز را به وی اعلام کردیم.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در 52 حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پرونده‌های 52 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی از 11 استان مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طحان‌نظیف گفت: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 11 استان و 52 حوزه انتخاباتی تایید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات در 52 حوزه انتخابیه از 11 استان اردبیل، ایلام، خراسان جنوبی، زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، قزوین، قم، لرستان و مرکزی توسط این شورا مورد تایید قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته در جبالبارز استان کرمان 5 زمین لرزه به ثبت رسید و بندرمقام استان هرمزگان با زلزله‌هایی به بزرگای بین 2.7 تا 3.7 لرزید. در هفته گذشته در جبالبارز استان کرمان 5 زمین لرزه به ثبت رسید و بندرمقام استان هرمزگان با زلزله‌هایی به بزرگای بین 2.7 تا 3.7 لرزید. به گزارش عرشه آنلاین جبالبارز استان کرمان با زلزله‌هایی به بزرگای 3.5، 2.9، 2.8 و دو زلزله به بزرگای 3.2 لرزید، ضمن آنکه...

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که تورم ماهانه کل کشور در بهمن امسال به 1.4 درصد رسیده است. البته این رقم یک تصویر از تورم کل کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از خودکشی متهم فراری با قرص برنج قبل از دستگیری در بجنورد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدیدترین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که تورم ماهانه کل کشور در بهمن امسال به 1.4 درصد رسیده است. البته این رقم یک تصویر از تورم کل کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش ها در 21 استان و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی با اشاره به تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون کشنده گفت: این حادثه در مسیر ارومیه - تبریز یک فوتی و 14 مصدوم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «مهرجویی؛ کارنامه‌ی چهل ساله» طی پنج سال و از سال 1385 تا 1390 تهیه شده است. در این مستند چهره‌هایی چون: داریوش شایگان، گلی ترقی، عزت انتظامی، خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، لیلا حاتمی، نیکی کریمی، مسعود فراستی و تعداد زیادی از سینماگران مطرح ایران حضور دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آغاز سال یا لحظه تحویل سال، لحظه عبور مرکز خورشید از نقطه اعتدال بهاری نیمکره شمالی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت استان ها در انتخابات مجلس دوازدهم در مقایسه با انتخابات مجلس یازدهم کاهش داشته است، به طوریکه در این دوره فقط 6 استان مشارکت بالای 50 درصدی داشته اند، اما در سال 1398 این عدد 10 بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج شدید و سنگین بارش‌ها در راه ایران است. موج شدید و سنگین بارش‌ها در راه ایران است. اگر تغییرات خاصی در الگوهای اروپا و آمریکا رخ ندهد از اواسط هفته آینده باید منتظر یک موج بارشی با منشا سودانی به غرب کشور و بارش سنگین و گسترده در بسیاری از مناطق کشور باشیم و به دلیل هوای سرد در مناطق مرتفع پیش‌بینی بارش برف سنگین در انتظار است