شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

این آخرین سامانه بارشی سال است، قدر آن را بدانید سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 27 استان و احتمال کولاک برف و بهمن در برخی مناطق به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید امشب از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و آسمان تهران با این سامانه بارانی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید امشب از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و آسمان تهران با این سامانه بارانی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا در روز سه شنبه وشب چهارشنبه آخر سال خبر داد. سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا در روز سه شنبه وشب چهارشنبه آخر سال...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور 4 هشدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، کولاک برف و کاهش نسبی دما هشدار نارنجی صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا خبر داد. سازمان هواشناسی درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی اوایل هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق ضیائیان بیان این‌که امروز در شمال غرب کشور بارش داریم، افزود: در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، قزوین، تهران (به‌ویژه نیمه غربی) برف و باران می‌بارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیائیان با اشاره به آغاز بارش باران در تهران از عصر امروز، اظهار کرد: بارش ها در پایتخت عمدتا به‌صورت باران است و در ارتفاعات می‌تواند به‌صورت برف باشد.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از آغاز بارش باران در تهران طی عصر امروز و ورود سامانه بارشی جدید به کشور در اوایل هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: مشکل مالی برای جذب مربی مطرح خارجی نداریم.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی: شعبه با توجه به ارائه نکردن هرگونه مجوز حمل چوب، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط چوب‌های جنگلی، متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 517 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان گفت: در نمایش «زمان متوقف شد» به معرفی چهار زن تاریخ‌ساز پرداختیم با آن در جشنواره تئاتر شبستان شرکت کردیم.