یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان ثبت احوال کشور، بیشترین و کمترین آمار‌های تولد، فوت و ازدواج را در استان‌های مختلف را در 10 ماه سال 1402 اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان ثبت احوال کشور، بیشترین و کمترین آمارهای تولد، فوت و ازدواج را در استان‌های مختلف را در 10 ماه سال 1402 اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت اقتصاد و دارایی، محمد رضوانی فر، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، با ارائه گزارشی از عملکرد 29 ماهه این سازمان تاکید کرد: گمرک ایران به عنوان مرزبان اقتصادی و پیشران سیاست‌های دولت در امر تجارت خارجی و سومین منبع درآمد دولت به شمار می‌رود که در کنار وظایف و قوانین متعدد، به فعالان اقتصادی و سایر ذی‌نفعان خدمت رسانی می‌کند. وی ادامه...

وب‌گاه فرارو

"خطر فرونشست زمین" در کشور ما روز به روز استان‌ها و شهر‌های بیشتری را درگیر خود می‌کند و بیم آن می‌رود که دیر یا زود اثرات این پدیده که از آن به عنوان "زلزله خاموش" در لایه‌های پایین‌تر زمین یاد می‌شود، در سطح زمین پدیدار شده و جان و مال مردم کشورمان را به خطر بیندازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در استان‌های کرمان، البرز، تهران، گلستان، قم و همدان نرخ فرونشست زمین در یک یا چند پهنه بالای 20 سانتی‌متر در سال است که بیشترین تهدید متوجه این استان‌هاست. فرونشست زمین، زلزله خاموش در ایران است. فرونشست زمین و خشکسالی و کمبود آب در ایران هر روز وارد مرحله تازه‌ای می‌شود؛ مرحله تازه حالا از خبرهای تازه‌ای که درباره فرونشست زمین و حشکسالی می‌رسد، سر برآورده است. در تازه ترین خبر اعلام...

وب‌گاه الف

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان از کشف و ضبط 2 سکه طلا و یک ظرف بیضی شکل توسط نیروی انتظامی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

آخرین تحقیقات و بررسی‌های میدانی حاکی از این است که تنها استان گیلان از تهدید فرونشست زمین مصون مانده و در این استان تا این تاریخ فرونشست زمین شناسایی نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

در استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، اردبیل و خراسان جنوبی در یک یا چند پهنه، فرونشست زمین دارای نرخی بین 5 تا 10 سانتی‌متر درسال و در استان‌های ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد نرخ فرونشست زمین در یک یا چند پهنه بین 3 تا 5 سانتی متر در سال برآورد شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان سال سوم و چهارم مقطع کارشناسی می توانند در آزمون مرحله غیر متمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال 1403 شرکت کنند. آزمون مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد دانشجویی کشور در رشته های «زبان و ادبیات فارسی»، «علوم جغرافیا»، «علوم اقتصادی»، «الهیات و معارف اسلامی»، «علوم تربیتی»، «حقوق»، «روان شناسی»، «علوم زمین»، «شیمی»، «فیزیک»،...

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین تحقیقات و بررسی‌های میدانی حاکی از این است که تنها استان گیلان از تهدید فرونشست زمین مصون مانده و در این استان تا این تاریخ فرونشست زمین شناسایی نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین تحقیقات و بررسی‌های میدانی حاکی از این است که تنها استان گیلان از تهدید فرونشست زمین مصون مانده و در این استان تا این تاریخ فرونشست زمین شناسایی نشده است آخرین تحقیقات و بررسی‌های میدانی حاکی از این است که تنها استان گیلان از تهدید فرونشست زمین مصون مانده و در این استان تا این تاریخ فرونشست زمین شناسایی نشده است به گزارش عرشه آنلاین، در استان‌های کرمان، البرز، تهران، گلستان، قم...

وب‌گاه الف

مثبت شدن نمونه تست دوپینگ ملیکا امیدوند به عنوان پنجمین نماینده دوپینگی کوراش ایران شوک بزرگی به ورزش کشورمان وارد کرده و این رشته را در خطر تعلیق از سوی فدراسیون جهانی قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

در استان‌های کرمان، البرز، تهران، گلستان، قم و همدان نرخ فرونشست زمین در یک یا چند پهنه بالای 20 سانتی‌متر در سال است که بیشترین تهدید متوجه این استان‌هاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سه قلاده یوزپلنگ آسیایی در ذخیره‌گاه زیست‌کره توران در شرق استان سمنان مشاهده شد.