یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

با اینکه کارشناسان هواشناسی با احتیاط بیشتری درباره پیش‌بینی‌ها صحبت می‌کنند، اما براین باورند که 2 سامانه مدیترانه‌ای از روز دوشنبه هفته جاری تا اواسط هفته آینده، بسیاری از مناطق ایران را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد که بارش در مناطق سردسیر و ارتفاعات به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم همواره هوشیار هستند و دسیسه های دشمن را نقش بر آب می کنند، گفت: انقلاب اسلامی با دخالت دادن مردم در تمام امور گام برداشته که این از مهمترین دستاورد های نظام در راستای تعالی نظام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، سامانه بارشی موجب بارش باران، در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف، وزش باد شدید موقت، در نواحی کوهستانی کولاک برف، کاهش نسبی دما و در مناطق گرمسیر رعدوبرق خواهد شد. این سامانه روز دوشنبه آذربایجان شرقی، شمال و نوار غربی آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، غرب مازندران و گیلان و روز سه‌شنبه کردستان،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز راهبری گاز کشور با اشاره به کاهش دما در هفته آینده گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته میزان مصرف گاز معادل 100 میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اکثر مناطق کشور به‌جز مناطق غربی سواحل دریای خزر، جو آرام و پایداری پیش‌بینی شده است. فردا با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و سواحل دریای خزر بارش برف، باران و وزش باد آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا نسبت به بارش برف و باران در 23 استان و خسارت به محصولات کشاورزان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پس از خطاهای پی‌درپی در پیش‌بینی بارش‌های پاییز و تجربه گرمای بی‌سابقه در زمستان، حالا کارشناسان هواشناسی از جبران کم بارشی در پاییز و نیمه نخست دی‌ماه می‌گویند و معتقدند به‌دنبال نفوذ 2سامانه بارشی در هفته اول و دوم بهمن‌ماه، برف و باران سراسر کشور را فرامی‌گیرد. پس از خطاهای پی‌درپی در پیش‌بینی بارش‌های پاییز و تجربه گرمای بی‌سابقه در زمستان، حالا کارشناسان هواشناسی از جبران کم بارشی...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا نسبت به بارش برف و باران در 23 استان و خسارت به محصولات کشاورزان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

متهم به قتل فراری که سابقه درگیری مسلحانه با پلیس، شرارت و زورگیری را داشت در عملیات غافلگیرانه نوپو یگان ویژه دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

محیط‌بانان خراسان شمالی تصویری از سه قلاده پلنگ در پارک ملی سالوک ثبت کردند. پارک ملی سالوک در استان خراسان شمالی یکی از بهترین زیستگاه‌های پلنگ ایرانی در کشور محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس هشدار زرد سازمان هواشناسی، برخی از نقاط کشور در هفته جاری درگیر بارش‌های زمستانی می‌شوند که تحت تاثیر این شرایط احتمال افت فشار گاز نیز وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی روز شنبه هدایای نشان آوران بازی های آسیایی هانگژو را تقدیم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی از ورود دستگاه قضایی در راستای تسهیل موجبات احیاء و رفع موانع و مشکلات 7 واحد تولیدی در استان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از توزیع 21 هزار بسته تحصیلی میان دانش آموزان تحت حمایت خبر داد.