جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تداوم اجرای طرح یسنا (حمایت از مادران نیازمند باردار و شیرده و دارای کودک زیر 2 سال) در سال 1403 خبر داد و گفت: اقلام و مبلغ موردنظر برای اجرای طرح به سازمان برنامه و بودجه و ستاد ملی جمعیت ارائه شده و مورد تایید قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر در خراسان رضوی دیده شده است.

وب‌گاه گسترش

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و همسان سازی حقوق این افراد تذکر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات ارتقای ضخامت خط گاز سرخس نکا در محدوده شهرستان فاروج و روستاهای آن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد. پسر جوانی که در خیابان تهرانسر، مردی را مقابل چشمان دخترش به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قبل از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، دوازدهم بهمن ماه سال 1402، کارکنان انتظامات...

وب‌گاه گسترش

زهرا قیومی گفت: در راستای اجرای طرح یسنا، به حساب سرپرستان خانوارِ این مادران مبلغ 400 هزار تومان واریز شد که افراد می‌توانستند از فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ الکترونیکی تا سقف مقرر خرید کنند. در مرحله دوم که در روزهای پایانی اعتباری از محل اعتبارات ستاد ملی جمعیت برای این مهم به حساب وزارت متبوع واریز شد، مبلغ 600 هزارتومان برای خرید سبد غذایی و بهداشتی رایگان به حساب سرپرستان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد درویش: خداوند نیاورد آن روزی را که در تهران سیل بیاید چون دیگر هیچ مسیل و آبراهه‌ای برای دفاع از سیل باقی نمانده است روزنامه اعتماد نوشت: اگر قرار باشد 3 ابرچالش اصلی و بنیادین پیش روی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ردیف شوند، بدون شک، مشکلات زیست محیطی، یکی از این 3 ابرچالش اصلی خواهد بود. مشکلی که بخش قابل توجهی از ریشه‌های وقوع آن، به نظام تصمیم‌سازی‌های کلان سیاسی و مدیریتی...

وب‌گاه فرارو

محمد درویش گفت: «خداوند نیاورد آن روزی را که در تهران سیل بیاید، چون دیگر هیچ مسیل و آبراهه‌ای برای دفاع از سیل باقی نمانده است.»

وب‌گاه فرارو

به گفته ضیاییان طی سه روز آینده در مناطقی از غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 نفر، خبر داد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از تاریخ 24 تا 30 اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، 16 استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بوراحمد، گیلان و مازندران) نیاز به دریافت خدمات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات طرح حمایت از مادران نیازمند دارای کودک شیرخوار و زیر دو سال را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جزئیات طرح وزارت رفاه برای حمایت از مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار نیازمند اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان