جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر رییس جمهور شهید رییسی، پنجشنبه هفته جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شهردار تهران از تمهیدات ویژه حمل و نقلی ویژه مراسم وداع مردم با شهید جمهور و هیأت همراه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار خراسان شمالی گفت: ادارات استان در روز پنجشنبه هفته جاری به منظور تسهیل شرکت مردم استان در مراسم تشییع شهید آیت الله رییسی در مشهد مقدس تعطیل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران در 20 استان به دلیل وضعیت جوی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر از همه هم وطنان درخواست کرد که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و از حضور در دامنه کوه‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امکان سیلابی شدن مسیر‌ها و تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها در 15 استان کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی در مراسم تجلیل از فجریاوران و کمیته های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، هدف از گرامیداشت ایام دهه فجر و سوم خرداد را زنده نگه داشتن یاد شهدا و دلاور مردانی خواند که در برابر قدرت های سلطه و استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری طبق روال از پیش تعیین شده فردا رأس ساعت 8 صبح با حضور منتخبان جدید این مجلس و در فقدان دو عضو شهید آن برگزار می‌شود. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان نماینده خراسان شمالی و آیت الله آل هاشم به عنوان نماینده آذربایجان شرقی در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حائز اکثریت آرا شده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه برگزار می شود افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فردا برگزار می شود برگزاری افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه در غیاب دو عضو فقید این مجلس برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یافته‌های کتاب «پایان دادن به کار کودک در خیابان»، با آنچه مسئولان درباره کودکانی که در خیابان کار می‌کنند، بر زبان می‌آوردند، تفاوت‌های فراوانی دارد، این پژوهش‌ها از سوی چه کسانی اجرا می‌شود و چرا اهمیت آن به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند؟

وب‌گاه گسترش

زهرا قیومی گفت: در راستای اجرای طرح یسنا، به حساب سرپرستان خانوارِ این مادران مبلغ 400 هزار تومان واریز شد که افراد می‌توانستند از فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ الکترونیکی تا سقف مقرر خرید کنند. در مرحله دوم که در روزهای پایانی اعتباری از محل اعتبارات ستاد ملی جمعیت برای این مهم به حساب وزارت متبوع واریز شد، مبلغ 600 هزارتومان برای خرید سبد غذایی و بهداشتی رایگان به حساب سرپرستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در فروردین ماه سال جاری مبلغ 600 هزار تومان در قالب طرح یسنا و از محل اعتبارات سال 1402 به حساب سرپرستان خانوارِ دارای مادران باردار یا فرزند شیرخوار زیر 2 سال در دهک یک تا سه درآمدی، واریز شد. مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در فروردین ماه سال جاری مبلغ 600 هزار تومان...