جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات ارتقای ضخامت خط گاز سرخس نکا در محدوده شهرستان فاروج و روستاهای آن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ مهلت اعتبار آن دسته از کارت ملی افرادی که منقضی شده به صورت اتوماتیک تمدید شده و برای صدور کارت جدید به مردم اطلاع رسانی می‌شود. جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ اطلاعات نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اطلاعات درباره وضعیت کارت ملی...

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات ارتقای ضخامت خط گاز سرخس - نکا در محدوده شهرستان فاروج و روستاهای آن خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اعلام کرد که گاز مشترکان در شهرستان فاروج به مدت پنج روز قطع خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 4 و 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 40 و 41 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترافیک آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده وردآورد سنگین گزارش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش در مناطقی از شمال غرب‌، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت. فردا یکشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به 3 هزار و 345 نفر و تخلیه آب تجمیع شده 288 واحد مسکونی در سیل 14 استان خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از لحظه وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان 85 مورد عملیات امداد و نجات به اجرا درآمده و در جریان آن سه هزار و 345 نفر آسیب دیده امدادرسانی شده‌است.

وب‌گاه عصر ایران

پیش‌بینی کلی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش در مناطقی از شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از 24 تا 29 اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، 14 استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و مازندران) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند. وی...