شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور دغدغه ها در خصوص مدیریت پارک ملی گلستان را مطرح کرد و گفت: به نظر من این پارک یک پارک ملی و متعلق به همه ی ایران است و مدیریت و تصمیم گیری در خصوص بهره برداری و سایر امور مربوط به این پارک، باید فراتر از تصمیمات استانی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی از علاقمندان ورزش کوهنوردی خواست در روزهای آینده از صعود به قله بپرهیزند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تقسیم‌بندی پارکینگ‌های 14گانه برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تشدید و تداوم بارشها در 17 استان کشور تا پایان هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی کشور نسبت به رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، گردوخاک و کاهش دما در تهران و هشت استان دیگر هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش باران تا اوایل هفته آینده در ایران ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان جهادگر توسط رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور تقدیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، 24 معلم جهادگر از سراسر کشور امروز معرفی و تقدیر شدند. اولین جشنواره ملی معلمان جهادی امروز برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهوری شش طرح توسعه ارتباطات روستایی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه IP ملی و افزایش حضور نقاط شرکت ارتباطات زیرساخت را افتتاح کرد.

خبرگزاری تسنیم

24 معلم جهادگر از سراسر کشور امروز معرفی و تقدیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جاده چالوس هم که از بعدازظهر دیروز و به منظور حفظ ایمنی مسافران مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم رگبار و رعد و برق و وزش باد در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تهران همچنان بارانی؛ بارش باران به مشهد می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. طی امروز همچنین در مناطق مرکزی و شرقی کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک روی می‌دهد. روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش‌ها در نیمه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (سه‌شنبه) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور، ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.