شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه با تداوم فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط مرکز، شرق و دامنه، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی...

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، از باش‌های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای 23 استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اطلاعات منتشرشده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، میانگین کشوری نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی خرداد 1402 در رشته تجربی 11.23، رشته ریاضی 10.79، رشته انسانی 8.75 و در رشته معارف 10.56 بوده است. درحالی‌که سال 1401 میانگین نمرات دانش‌آموزان برای رشته علوم تجربی 13.02، رشته ریاضی و فیزیک 12.64، رشته ادبیات و علوم انسانی 10.20 و رشته علوم و معارف اسلامی 12.01 بوده است.

خبرگزاری میزان

سعید بهمن 25 ساله از بجنورد، اولین معلم خانواده است. او در سال اول تدریس هر روز مسافتی 80 کیلومتری را طی می‌کند تا در مدرسه کانکسی چند پایه "باران آباد" واقع در شهرستان مانه خراسان شمالی حضور پیدا کند. سعید هر روز از مرکز استان به این روستای دوردست سفر می‌کند تا لحظات شادی را برای بچه‌های محروم منطقه "باران آباد" رقم بزند. روستایی که اگرچه با مشکل کم آبی دسته پنجه نرم می‌کند، اما زندگی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زندگی پنهانی عامل قتل زن جوان در خیابان گاندی در کمتر از یک ماه با دستگیری او در یکی از روستاهای استان گلستان، پایان یافت. زندگی پنهانی عامل قتل زن جوان در خیابان گاندی در کمتر از یک ماه با دستگیری او در یکی از روستاهای استان گلستان، پایان یافت. ظهر بیست و ششم فروردین ماه، اهالی کوچه‌ای در خیابان گاندی صدای مشاجره زن و مردی جوانی را از داخل کوچه شنیدند. در جریان این درگیری، مرد جوان...

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از ادامه روند کاهش نرخ بیکاری استان در دولت سیزدهم و اجرای 30 برنامه محوری به‌مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت صنعت امارات در بازدید از "آی‌هیت" توانمندی شرکت‌های ایرانی را تحسین کرد و گفت: امارات در حاشیه توافقات بریکس، برای همکاری با ایران در حوزه‌های مختلف صنعت آماده است و به‌دنبال ایجاد سازگاری میان شرکت‌های فناوری امارات و ایران هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کرد زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کر کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «حرکت سامانه بارشی که پیش از این پیش‌بینی شده بود روز سه‌شنبه به کشور وارد شود، سریع‌تر از انتظار است و از عصر امروز دوشنبه (10 اردیبهشت) فعالیت بارشی خود را در غرب کشور آغاز می‌کند به گزارش عرشه آنلاین، کبری رفیعی افزود: «مناطقی از کردستان، کرمانشاه،...

خبرگزاری تسنیم

دوره آموزش داوری مهر اصالت ملی توسط معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری 17.4درصدی، بیشترین سطح این رقم را در بازه زمانی بررسی شده داشته است. این رقم نشان می‌دهد که در استان کرمانشاه از هر 10 فرد جویای کار تقریبا دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده‌اند.