شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری 17.4 درصدی، بیشترین سطح این رقم را در بازه زمانی بررسی شده داشته است. این رقم نشان می‌دهد که در استان کرمانشاه از هر 10 فرد جویای کار، تقریباً دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی از توزیع 2000 پزشک عمومی در کشور در سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاپیتان پرسپولیس که این روزها دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد، بعد از تماشای کلیپ یک کودک اهل خراسان اقدام به اهدای هدایایی به وی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان پرسپولیس که این روزها دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد بعد از تماشای کلیپ یک کودک اهل خراسان اقدام به اهدای هدایایی به وی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: باید سازه‌ها بگونه‌ای ساخته شود که در برابر زلزله‌های هشت ریشتری مقاوم باشد و اماکن حساس و حیاتی کشور نیز بتوانند در برابر زلزله‌های 10 ریشتری مقاومت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اردیبهشت ماه یارانه بگیران چه یارانه هایی دریافت می کنند در اردیبهشت ماه یارانه بگیران چه یارانه هایی دریافت می کنند به گزارش عرشه آنلاین یارانه بگیران علاوه بر دریافت یارانه نقدی 400 هزار تومانبرای دهک های اول تا سوم و 300 هزار تومان برای دهک های چهارم تا نهم احتمالا از کالا برگ 220 هزار تومانی نیز برخوردار خواهند شد. یارانه نقدی در سال های گذشته 45 هزار تومان بود که با یارانه معیشتی...

وب‌گاه فرارو

دبیرستادملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار از بی‌توجهی ترکمنستان به کانون‌های بحرانی گردوغبار این کشور که شمال و شمال‌شرقی ایران را تحت تأثیر گردوخاک قرار می‌دهد، گلایه کرد و در عین حال از ادامه پیگیری‌ها برای جلب همکاری این کشور برای مدیریت گردوغبار خبرداد.

وب‌گاه گسترش

طرح یسنا با هدف کمک به امنیت غذایی مادران دارای فرزند زیر دو سال، از سال گذشته برای حدود 24 هزار مادر واجد شرایط در دهک اول درآمدی اجرا شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل سلامت شهرداری تهران اعلام کرد: ما مکلف هستیم برای مادران دارای سه فرزند و بالاتر خدماتی ارائه کنیم که بخشی از این وظایف تکلیف است و بخشی را نیز ما در شهرداری تهران داوطلبانه انجام می‌دهیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت از ارسال 27 پرونده تخلف طی بازرسی های روز گذشته اداره کل صمت به تعزیرات درخصوص عدم ثبت برنامه های تولید درسامانه جامع تجارت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از نیاز این استان به 122 پزشک برای اجرای طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع خبر داد.