شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی خبر داد و گفت: محور شهریار - تهران در برخی مقاطع با ترافیک سنگین همراه است.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترش هویت دینی در میان مردم است.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای کوهدشت به شهیدان لرستانی ادای احترام کرد و یاد و خاطره آنان را زنده نگه داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران از 31 اردیبهشت تا 9 خرداد 1402 از ساعت 07:00 الی 16:00 مسدود است

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، تا 9 خرداد مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 51 هزار تخت بیمارستانی طی برنامه چهارساله در دست احداث داریم که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 15 هزار تخت تکمیل و بهره برداری شده است.

خبرگزاری مهر

محور هراز و بالعکس واقع در استان مازندران، از مورخ 31 اردیبهشت 1402لغایت 9خرداد 1402(روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه)، بدلیل انجام عملیات راهداری مسدود و تردد ازمحورهای جایگزین انجام می شود

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - رییس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت گفت: هم اینک و بر اساس بررسی های انجام شده مشکلات کم شنوایی سومین محدودیت در جهان اعلام شده و بار اقتصادی زیادی به خانواده ها و نظام سلامت وارد می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار‌های هفته سی و چهارم لیگ یک امروز برگزار شد و تیم استقلال خوزستان با پیروزی پرگل خانگی با نتیجه 5 بر صفر مقابل آرمان گهر سیرجان به عنوان دومین تیم به لیگ برتر صعود کرد. پیش از این تیم شمس آذر قزوین با قهرمانی در این مسابقات صعودش را به لیگ برتر جشن گرفته بود. چوکا تالش و پدیده شهرخودرو پیش از این از لیگ یک سقوط کرده بودند البته شهرخودرو به دلیل...

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان خیبر خرم آباد در پایان مسابقات لیگ یک از لحاظ آماری برترین عملکرد را به جا گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

یک اتحاد ویژه در نهایت منجر به بازگشت باشکوه استقلال خوزستان به لیگ برتر شد.

وب‌گاه ورزش سه

استقلال خوزستان با شکست آرمان گهر در هفته پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دومین سهمیه صعود به لیگ برتر را بعد از شمس آذر قزوین به دست آورد.

وب‌گاه عصر ایران

پس از سوت داور وسط مبنی بر پنالتی کمک داور قصد وتو کردن رای داور را داشت که داور وسط توجهی به کمکش نکرد!

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال استقلال خوزستان با برتری برابر آرمان گهر سیرجان با قرار گرفتن در رده دوم، به لیگ برتر صعود کرد.