شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

کمیته داوران فدراسیون فوتبال از 5 داور لیگ برتری برای هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول استفاده می‌کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

با پایان بازی های لیگ برتر حالا ناظران انضباطی به بازی های لیگ یک کوچ می کنند تا همه چیز را در هفته پایانی این مسابقات رصد کنند.

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده‌ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را که در آن موضوع تناسبی شدن انتخابات آمده بود، حذف کردند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور هراز مسیر رفت و برگشت از ساعت 7 تا 16 مسدود است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس ماده‌ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را که در آن موضوع تناسبی شدن انتخابات آمده بود، حذف کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در گلزار شهدای شهرستان خرم‌آباد ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام والای شهدای استان لرستان ادای احترام کرد. در این مراسم یادمان شهدای جاویدالاثر شهرستان خرم‌آباد نیز در گلزار شهدای خرم‌آباد افتتاح شد. حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در حاشیه این مراسم...

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل هلدینگ نیروگاهی بنیاد مستضعفان از صرفه جویی 270 میلیون متر مکعبی مصرف گاز در کشور با بهره برداری از واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهداف اردوهای راهیان پیشرفت نورانی؛ معرفی دستاوردهای علمی و صنعت کشور در زمینه‌های مختلف و امید آفرینی در نسل نوجوان و جوان است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد با حضور رییس بنیادمستضعفان کشور، استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا گفت: با فعالیت واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد سالیانه در مصرف 270 میلیون متر مکعب سوخت صرفه جویی می شود.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: بارش پراکنده باران در محورهای چالوس هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

در جریان برنامه شمیم خدمت و دیدار مردمی، رئیس کل دادگستری لرستان و معاونان، وی دستور رسیدگی به مشکلات 53 نفر را صادر کردند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - قزوین محدوده مهرویلا خبر داد.