شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: دریافتی معلمان به‌اندازه کارمندان دیگر ادارات نیست و آنان به‌جز حقوق مزایایی مشابه دیگر نهادها ندارند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد روان در آزادراه تهران - شمال و قزوین_رشت و محورهای هراز، فیروزکوه گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: دریافتی معلمان به‌اندازه کارمندان دیگر ادارات نیست و آنان به‌جز حقوق مزایایی مشابه دیگر نهادها ندارند.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان خبرهای جدیدی از کاوش باستان‌شناسی در شهر قدیم «شاپورخواست» را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه ورزش سه

حمید طاهرخانی هافبک اسبق پرسپولیس قرارداد خود را با تیم دسته اولی خیبر تمدید کرد و فصل آینده نیز در این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهاجم سابق پرسپولیس قراردادش با تیم لیگ دسته‌اولی را تمدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم سابق پرسپولیس قراردادش با تیم لیگ ذسته‌اولی را تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران در واکنش به ادعای ویس کرمی درباره شفافیت آرا، نوشت: فارغ از این که ادعای جناب استاد معارف اسلامی درباره عدم شفافیت خدا و رسول (ص) و ائمه (ع) مقرون به واقع است یا خیر، به جناب ویس کرمی یادآور می شویم که شما و سایر صاحب منصبان، نه خدا هستید، نه رسول خدا و نه ائمه هدی!

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیراً ویدئویی از مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی منتشر شده که در مخالفت با شفافیت این گونه استدلال (!) می کند که خدا و پیغمبر و ائمه هم با مردم شفاف نبودند. خدا هم همه چیز را به ما نمی گوید و می گوید شما ظرفیت ندارید همه چیز را به شما بگویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: اخیراً ویدئویی از مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی منتشر شده که در مخالفت با شفافیت این گونه استدلال (!) می کند که خدا و پیغمبر و ائمه هم با مردم شفاف نبودند. خدا هم همه چیز را به ما نمی گوید و می گوید شما ظرفیت ندارید همه چیز را به شما بگویم.

وب‌گاه عصر ایران

مگر می شود فردی وکیلی بگیرد و به او پول بدهد و بعد وقتی از وکیل درباره موضوع وکالت چیزی بپرسد، وکیل شانه هایش را بالا بیندازد و بگوید نمی گویم، خدا هم نمی گفت؟!

وب‌گاه عصر ایران

ویس کرمی نماینده خرم آباد در مجلس علیه شفافیت مسوولان در برابر مردم گفت: خدا می گوید شما ظرفیت ندارید همه چیز را به شما بگویم.

خبرگزاری تسنیم

155 دفتر بسیج دانشجویی به رئییس جمهور در نامه‌ای به رئیس جمهور اعلام کردند: وزارتین و دانشگاه‌های مربوطه؛ ساختمان‌های مازاد و ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاهی خود را به خوابگاه متأهلی اختصاص دهند.

خبرگزاری دانشجو

155 دفتر بسیج دانشجویی به رئییس جمهور در نامه‌ای به آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اعلام کردند: وزارتین و دانشگاه‌های مربوطه؛ ضمن برداشتن گام‌های اولیه برای تدوین برنامه اجرایی بلند مدت خوابگاه سازیِ متأهلی، ساختمان‌های مازاد و ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاهی خود را به خوابگاه متأهلی اختصاص دهند.