شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم خیبر خرم آباد اعلام کرد که در پایان رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول صندلی خود را ترک خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز پیش اهالی خیابان مهمان‌نوازان محله امامزاده‌حسن متوجه شدند پسربچه‌ای برای آوردن توپش که در حیاط همسایه افتاده بود، مشغول بالا رفتن از دیوار صاف همسایه است که ناگهان به دردسر افتاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی ایران ایر درباره تاخیر 6 ساعته پرواز تهران - خرم آباد و برعکس گفت: درخواست خلبان برای چک 3 مورد از پارامترهای مربوط به موتور هواپیما و تصمیم واحد مهندسی تعمیرات برای بازدیدهای جدی‌تر از موتور باعث انجام این پرواز با 6 ساعت تاخیر شد که ایران‌ایر بابت این تاخیر از مسافران عذخواهی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله برخی شهرهای لرستان و همدان را لرزاند

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از حواشی و جزئیات زلزله در لرستان با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به درخواست خلبان مبنی بر چک موتور هواپیما و تایید ایمنی پرواز خرم آباد_تهران با 6 ساعت تاخیر همراه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عدم برقراری پرواز خرم‌آباد - تهران بدون اطلاع‌رسانی قبلی، موجب انتقاد مسافران فرودگاه خرم‌آباد شد تا آنها بعد از ساعت‌ها معطلی و سردرگمی این فرودگاه را ترک کنند.

وب‌گاه عصر ایران

علی حیدری نماینده ایران ایر در فرودگاه خرم آباد گفت: پرواز امروز به دلیل نقص فنی تاکنون انجام و لغو آن نیز اعلام نشده است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - برخی از مسافران پرواز امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر خرم آباد - تهران در تماس با ایرنا اظهار داشتند این پرواز که قرار بوده ساعت 12 و 20 دقیقه امروز انجام شود همچنان بلاتکلیف است و تاکنون هم اطلاعی در خصوص برقراری یا لغو آن داده نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: درپی «درخواست شفافیت» تعدادی از نمایندگان مجلس، خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در جاده‌های کشور را اعلام کرد و گفت: در خصوص آخرین وضعیت محور‌های شمالی ترافیک سنگین در آزادراه و محور قدیم پردیس - تهران محدوده جاجرود و تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت گزارش شده است. ضمناً...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرنگاران صدا و سیما در ده روز گذشته تلاش کردند در تماس تلفنی یا پیامکی با تک تک نمایندگان مجلس از آن‌ها بپرسند که آیا در دوره نمایندگی از خودروسازان خارج از نوبت خودرو دریافت کرده اند یا نه.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فهرست اسامی نمایندگانی که اعلام کرده‌اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده‌اند، منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درپی «درخواست شفافیت» تعدادی از نمایندگان مجلس، خبرگزاری صدا و سیما فهرست اسامی نمایندگانی را که به صراحت اعلام کرده اند خارج از نوبت خودرو دریافت نکرده اند منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مجلس شورای اسلامی جمعا 290 کرسی دارد که چهار کرسی آن به علت استعفای نماینده خالی است.