شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری امروز سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه را اعلام کرد و گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین مسیر رفت و برگشت آخرین وضعیت محور‌های شمالی گزارش شده است و محور چالوس، آزادراه تهران - شمال دارای بارش...

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه تهران - ساوه و بالعکس و محدوده بهمن آباد خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سید اعتضاد مقیمی اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر در لرستان موجب کدورت آب چشمه‌ها و مشکلاتی در تامین آب شرب مردم خرم‌آباد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان تا پایان مهرماه سال جاری تغییر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست هیات فوتبال تهران توضیحاتی درمورد ثبت نام نامزدهای این هیات ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور افراد بدون رعایت حجاب اسلامی در موزه‌ها ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو رأی خود را درباره یک دیدار از جام حذفی و دو دیدار از سری رقابت‌های لیگ دسته اول، صادر کرد.

خبرگزاری مهر

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای سه مسابقه مختلف صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های فوتبال صادر کرد که به شرح زیر است: * دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار و از سوی نادر غبیشاوی، مربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی لرستان جزئیات کشف جسد در حاشیه رودخانه خرم‌آباد این استان را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست دولت با هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی دیدارهای مستمر رئیس جمهور و معاون اول با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یکی از جلوه‌های هم‌افزایی و تفاهم برای حل مسائل کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران کشوری غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی است. این کشور با چشم‌اندازهای متنوع، از کویر گرفته تا کوه و انبوهی از مکان‌های تاریخی، چیزی برای ارائه به انواع مسافران خصوصا در تابستان دارد. اما سفر به کدام شهرهای ایران در تابستان ارزان تمام می‌شود؟ چندین شهر وجود دارند که خرید بلیط هواپیما به مقصد آن‌ها در ماه‌های تابستان مقرون به صرفه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار خودرو و مشکلات آن یک مساله چندمجهولی بوده و گستره آن فراتر از دایره اختیارات و وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

خبرگزاری مهر

قزوین - تاریخ سازی و صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر فوتبال کشور موجی از شادی و همدلی را در بین مردم و مسئولان استان قزوین ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا مجلار گزارش شده است