شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج را اعلام کرد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وب‌گاه ورزش سه

پیروزی استقلال ملاثانی امیدهای خیبر خرم آباد را برای صعود به لیگ برتر از بین برد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال ملاثانی در پاسخ به شایعه شارژ مالی از سوی برخی تیم‌های مدعی برای محکم بازی کردن مقابل رقیبان مستقیم‌شان گفت: اول و آخر فقط برای دل خودمان فوتبال بازی می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس پرحجم و در محدوده‌های مرزن آباد تا مجلار و انارک، هزارچم، گچسر و گرماب نیمه سنگین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و کرمانشاه و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«مهرداد برقی» درباره وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری، گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان و بدون مداخله‌های جوی است.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و کرمانشاه و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه برقرار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه برقرار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه برقرار است.

وب‌گاه عصر ایران

فعالیت سامانه بارشی جدید از بامداد امروز در لرستان آغاز شده و رودخانه خرم رود شهرستان خرم آباد در پی بارش های سیل آسا پرآب شده است. بیشترین بارش های لرستان طی 15 ساعت گذشته در خرم آباد با 22.8 میلی متر ثبت شده است.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - با توجه به هشدارهای قبلی به عشایر و روستائیان در جریان ورود سامانه بارشی اخیر به استان لرستان تاکنون با جابجایی خانوارهای در معرض خطر، مشکلی برای عشایر رخ نداده است.

خبرگزاری مهر

خرم آباد - مدیرکل هواشناسی لرستان از وضعیت خوب بارندگی‌ها در عمده شهرستان‌های این استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - بارندگی‌های استان لرستان طی 48 ساعت گذشته همان طور که پیش بینی شده بود شدید و با وقوع سیلاب در برخی مناطق همراه بود.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان لرستان هم اکنون همه محورهای اصلی استان باز است اما همچنان جاده خرم آباد - پلدختر با تصمیم مسئولان بسته نگه داشته شده است.