شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عصر ایران

صبح امروز وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری به گونه ای بوده که ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین وضعیت و محدودیت ترافیکی؛ در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین_ رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

براساس آخرین وضعیت و محدودیت ترافیکی؛ در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین_ رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 فرد متهم که در خیابان ساحلی خرم‌آباد اقدام به تیراندازی به سوی ماموران پلیس کرده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت - قزوین و تردد روان محور فیروزکوه (رفت و برگشت) هستیم.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام مرکز مدیریت راهها، عبور و مرور انواع موتور سیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج _ چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع بوده و آزادراه کرج - قزوین بیشتری تردد را داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاونت میراث فرهنگی اعلام کرد: 13 فروردین‌ماه به مناسبت روز طبیعت، تمام موزه‌ها، بناهای تاریخی و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سراسر کشور تعطیل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد تمرینات تناوبی شدید به همراه مصرف مکمل زعفران استراتژی مناسبی برای کسب تندرستی و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با چاقی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز 13 فروردین ماه پایگاه‌های میراث ملی، جهانی و موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی تعطیل می باشد.

وب‌گاه فرارو

نتایج ترکیب بدنی و آنتروپومتریکی آزمودنی‌ها نشان داد که شاخص توده بدنی و درصد چربی به عنوان مهم‌ترین متغیر‌ها در گروه‌هایی که تحت مداخله ورزشی و زعفران قرار گرفته‌اند بهبود یافته است و در گروهی که تمرین ورزشی را به همراه مکمل زعفران دریافت کرده‌اند این بهبود، مشهود و مشخص‌تر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد برقی» امروز (جمعه) در خصوص وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری و آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: در حال حاضر در محور چالوس در مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا میانک ترافیک سنگین است. کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: ترافیک در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده بایجان نیز سنگین است اما در محور فیروزکوه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چاقی عارضه‌ای عمومی است که تقریبا یک سوم مردم اغلب کشورها را متاثر کرده و معالجه‌ی این افراد هزینه‌ی بسیار بالایی به کشورها تحمیل کرده است.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد تمرینات تناوبی شدید به همراه مصرف مکمل زعفران استراتژی مناسبی برای کسب تندرستی و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با چاقی است.