یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: لرستان مقام ششم کشور را در اجرای آبیاری تحت فشار دارد و از استان‌های پیشتاز در بهینه‌سازی مصرف آب در بخش کشاورزی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در لرستان با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و در مسیر شمال به جنوب حدفاصل مکارود تا انارک است.

وب‌گاه ورزش سه

خیبر خرم آباد به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر این هفته مقابل صدرنشین مسابقات به میدان می رود.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در محور چالوس مسیرجنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک، ترافیک سنگین گزارش شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش باران در روز گذشته عاملی شد تا راه ارتباطی 22 روستا از توابع استان لرستان مسدود شود. همچنین به چهار منزل مسکونی در این منطقه آسیب وارد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عمرانی فرماندار خرم‌آباد، از بسته شدن راه ارتباطی 22 روستا بر اثر بارندگی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اثر بارش های سامانه اخیر در شهرستان خرم آباد راه ارتباطی 22 روستای دهستان "کشور" منطقه پاپی این شهرستان قطع و به چهار منزل مسکونی در این منطقه آسیب وارد شده است.

خبرگزاری مهر

مطابق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در برخ مقاطع محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال سنگین است.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیرت راه‌های کشور اعلام‌کرد که درشبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد خودروها 2.7 درصد نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته 92.5 درصد از روستاهای بالای بیست خانوار و 95 درصد از جاده های مواصلاتی استان مازندران تحت پوشش شبکه ارتباطی پایدار قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدیدی درباره جرایم مالی و اجتماعی در طرح عفاف و حجاب و برخورد با بی‌حجابی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس گفت: در این طرح مواجهه کاملاً هوشمند است و هیچ تقابل فیزیکی وجود ندارد. جرایم مالی آن از 500 هزار تومان تا 3 میلیارد تومان است. ابطال گواهینامه رانندگی، ابطال پاسپورت، در سلبریتی‌ها و کسانی که کانال و وبگاه و عضو بالا دارند ممنوعیت استفاده از اینترنت دیده شده است، دولت باید یکی دو هفته آینده لایحه بیاورد و تصویب و ابلاغ شود و ضمانت اجرایی آن را بالا...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی باتجربه خیبر خرم آباد معتقد است همه مربیان و پیشکسوتان فوتبال باید از قلعه نویی حمایت کنند تا او به نتیجه مطلوب با تیم ملی برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از انفجار یک واحد مسکونی در روستای قلعه سنگی خرم آباد خبر داد.