یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مصاحبه‌ای مواضع اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان را به چالش کشیده است.

خبرگزاری مهر

بنابر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز 1402 از تاریخ 23 اسفند 1401 لغایت 15 فروردین 1402 اعمال خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور به بیان وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور برای امروز چهارشنبه 24 اسفندماه پرداخت و گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار بوده و محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی هستند. کارشناس مرکز مدیریت راه‌های...

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی در تذکر نماینده خرم آباد درباره اینکه نمایندگان در صحن علنی باید در باره قانون فضای مجازی تصمی‌گیری کنند، گفت: من مر قانون را دنبال می‌کنم؛ لذا 185 نفر از دوستان نامه‌ای امضا کردند و در خواست برگشت این موضوع در صحن را برای اصل 85‌ای دارند که در حال پیگیری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز 1402 از تاریخ 23 اسفند 1401 تا روز 15 فروردین 1402 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

خبرگزاری مهر

گلعلی بابایی در جلسه نقد کتاب «نبرد تنگه ها» گفت: این کتاب مصداق جهاد تبین مدنظر حضرت آقاست. کتابی که درمورد یک شخصیت محوری است و در کنارش به روایت‌هایی از منطقه غرب دزفول هم پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برگزاری کنسرت‌ها اوج گرفته و خوانندگان تلاش می‌کنند تا قبل از آغاز ماه رمضان نهایت استفاده را از فرصت باقی مانده ببرند.

وب‌گاه ورزش سه

هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور پنج شنبه و جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج، کرج - قزوین و آزاد راه ساوه - تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یک نماینده مبنی بر اینکه هیئت رئیسه باید طرح مربوط به فضای مجازی را در دستورکار مجلس قرار دهد، گفت: این طرح در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری؛ جشن سوری، چهارشنبه سوری یا به عبارتی دیگر چارشنبه سوری یکی از آئین‌های سالانه و دیرینه‌ی ایرانیان است که همچنان در میان آن‌ها و با اشکال دیگر در میان باقی بازماندگان اقوام آریائی رواج دارد. ایرانیان آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می‌روند. چهارشنبه سوری، یک جشن بهاری است که پیش از...

وب‌گاه ورزش سه

امید رضا روانخواه جانشین ایمان رزاقی راد در تیم پارس جنوبی جم شده است. تیمی که با 33 امتیاز تیم هشتم جدول رده بندی لیگ یک به حساب می آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون دادستان مرکز لرستان گفت: حکم اعدام قاتل سرگرد شهید "رحمان پور دهقان" مامور انتظامی خرم آباد توسط دیوان عالی کل کشور تایید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با گذشته هفت سال از قطع ارتباط ایران و عربستان که به دنبال هزینه های تحمیل شده متاثر از حمله خودسرها و آتش زدن این سفارت در مشهد و تهران، سر نخ پشت صحنه این حمله به افراد شاغل در ستادهای انتخاباتی رقیب حسن روحانی رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آمار بدست آمده از انتخابات اتاق خرم آباد، پیروز این میدان همفکران حسین سلاح ورزی بودند.