یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 20 استان کشور خبرداد و از رانندگان خواست که از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این تصویری که ریحانه پارسا به اشتراک گذاشته را برخی کاربران این طور تفسیر کرده‌اند که عکسی از همسر ریحانه پارسا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس جدیدی که ریحانه پارسا از خود در ترکیه منتشر کرد، خبرساز شد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان طی روزهای 12 تا 15 بهمن ماه سال 1401 به میزبانی استان لرستان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و رقابت های لیگ برتر بزرگسالان طی روزهای 12 تا 15 بهمن ماه سال 1401 به میزبانی استان لرستان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر دوره هفدهم جشنواره فجر گفت: طبق آخرین آمار دبیر خانه در دوره هفدهم، سه هزار و صد و بیست و پنج عنوان توسط داوران مورد داوری قرار گرفته است

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و مسابقات لیگ برتر بزرگسالان (کنگره ملی 6544 شهید استان لرستان) 12 تا 15 بهمن ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته از لیگ دسته اول در استادیوم حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریحانه پارسا، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که چند وقتی است به خارج از ایران مهاجرت کرده، تصویری جدیدی از خود را در اینستاگرامش منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان در خصوص مرگ یک راس گوزن زرد در این استان اعلام کرد: سن بالا و التهاب روده، دلیل تلف شدن این حیوان بوده است.

خبرگزاری مهر

بر اساس آمارهای منتشر شده در مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد تردد در محورهای شمالی روان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور فراجا با تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، از مسدود بودن محور قدیم خرم آباد - پلدختر خبر داد و گفت: در برخی از استان‌ها شاهد بارش برف هستیم.