یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در همه محورهای شمالی کشور از جمله چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر فقط 4 گل به ثمر رسید، اما انواع و اقسام حاشیه‌های ورزشی و غیر ورزشی را شاهد بودیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده پل فردیس ترافیک سنگین است.

خبرگزاری مهر

در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده پل فردیس ترافیک سنگین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماشینی از روی یک پل بتونی به خیابان پرت شد و آوار آن روی یک مادر و کودک ریخت.

خبرگزاری مهر

هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم فجر سپاسی و صعود این تیم به رده دوم جدول در روز شکست سایپا برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

خیبر خرم آباد در حالی مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد که فرصت‌های گلزنی خوبی را از دست داد.

وب‌گاه فرارو

شیرانی درباره دیگر محور‌های مسدود نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان - ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محور‌های غیراصلی پونل - خلخال، منوجان - هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرهنگ احمد شیرانی گفت: محور هراز به دلیل انجام عملیات عمرانی تا روز شنبه مسدود است و در ترددی در آن انجام نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ احمد شیرانی گفت: سرتاسر محور چالوس در هر دو مسیر به دلیل عملیات عمرانی ناشی از ریزش کوه در مقاطعی از مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است. در همین راستا آزادراه تهران - شمال نیز مسدود بود و ترددی در آن انجام نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه " نگاه دیگر "با هدف طراحی شخصیت های نمادین و تاثیر گذار در دنیای واقعی متشکل از 24اثر در ابعاد 21*30 و تکنیک مداد رنگی با موضوع خلق کاراکتر و شخصیت های کارتونی و انیمیشن، ازآثاردانش آموختگان رشته گرافیک وانیمیشن به صورت گروهی در نگارخانه شیخ هادی برگزار می شود. این نمایشگاه با هنرمندی مریم رازقی، فاطمه اعتمادی، مهسا صبوری نژاد وبه مدت 9روز...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و 12 محور دیگر خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد محورهای چالوس، هراز، آزادراه - تهران شمال و 12 محور دیگر خبر داد.

خبرگزاری مهر

نوبت اول کنکور سراسری سال 1402 در روزهای پنجشنبه 29 دی و جمعه 30 دی 1401 برگزار می شود و برای اولین بار چند تغییر ویژه در کنکور رخ داده و سفیدی برف بر رخ چهارخانه های سیاه و سفید نشسته است.