یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور فراجا، با تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، از مسدود بودن محور قدیم خرم آباد - پلدختر خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور فراجا، با تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، از مسدود بودن محور قدیم خرم آباد - پلدختر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه برقرار است.

وب‌گاه ورزش سه

محمود فکری در خصوص اتفاقات رخ داده برای استقلال و سیاوش یزدانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنانم در بازی با شهرداری آستارا مقداری عجول بودند.

خبرگزاری مهر

در روزی که تیم های بالانشین لیگ دسته اول برابر حریفانشان متوقف شدند، خیبر خرم آباد با برد برابر فجر سپاسی به رده سوم صعود کرد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج و بالعکس خبر داد و گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران نیز گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

فاطمه سادات حمیدیان براجرای مهندسی ارزش برروی پروژه‌های تطویل شده وتعیین تکلیف پروژه‌های مسکوت ازطریق پیاده‌سازی مهندسی ارزش بر روی آن‌هاوبرنامه ریزی ارزش بر روی پروژه‌هاتعریف شده تأکیدکرد.

خبرگزاری مهر

اهواز - باشگاه استقلال خوزستان، مهاجم خوزستانی تیم فوتبال خیبر خرم آباد را به خدمت گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات انفجار گاز و انتشار گاز ناشناخته در منطقه «فلک‌الدین» خرم آباد اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

چند داور لیگ برتری بازی‌های هفته نوزدهم لیگ یک را سوت خواهند زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیروس ابراهیمی با تاکید بر اینکه در لرستان به طور مثال سازمان مدیریت که این کار را انجام می‌دهند، خوشه‌هایی را از قدیم انتخاب کرده‌اند که این خوشه‌ها را بررسی یا جابجا می‌کنند، ما روی این خوشه‌ها با دوستان جلسه برگزار کرده‌ایم، اختلاف نظر روی نرخ تورم داریم، معتقدیم که وضعیت تورم با کنترلی که می‌کنیم در استان‌های مختلف، نباید ما رقم اول تورم را داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: ابراهیمی گفت: خوشه‌هایی را از قدیم انتخاب کرده‌اند که این خوشه‌ها را بررسی یا جابجا می‌کنند، ما روی این خوشه‌ها با دوستان جلسه برگزار کرده‌ایم، اختلاف نظر روی نرخ تورم داریم، معتقدیم که وضعیت تورم با کنترلی که می‌کنیم در استان‌های مختلف، نباید ما رقم اول تورم را داشته باشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه سایپا به عدم صدور رأی دیدار جنجالی شهرداری استارا و خیبر خرم آباد واکنش نشان داد.