دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عصر ایران

منظور ما از خبرنگار، افرادی است که به صورت حرفه‌ای در تحریریه‌ها به کار مشغولند یا حتی به شکل حق‌التحریر یا حق‌التصویر با رسانه‌ها در حال حاضر کار می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران آخرین وضعیتِ روزنامه‌نگارانی که در بازداشت به سر می‌برند را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران آخرین وضعیتِ روزنامه‌نگارانی که در بازداشت به سر می‌برند را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی آذرماه دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت جاده‌های کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز اول مسابقات مرحله سوم جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ دسته اول و تیم‌های صعود کرده امروز برگزار شد. نتایج مسابقات امروز به شرح زیر است: پارس جنوبی جم 2- شمس آذر قزوین یک شمس آذر صدرنشین لیگ یک است که امروز حذف شد. فجرشهید سپاسی یک - پشتیبانی نزاجا صفر چادرملو اردکان 2- خلیج فارس ماهشهر صفر چوکای تالش یک - بعثت کرمانشاه 4 استقلال ملاثانی 2- پانیک...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای استان‌های محل برگزاری آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 1401 را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله یک سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور امروز آغاز و فردا با برگزاری چند دیدار دیگر پایان می یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 20 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی با بررسی اولویت‌دار طرح اصلاح تبصره (4) بند (3) ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلی تکمیلی و تخصصی با 141 رأی موافق، 39 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. مهرداد ویس‌کرمی در تشریح دلایل درخواست بررسی اولویت‌دار...

وب‌گاه مشرق نیوز

دیدار دو تیم مس شهربابک و خیبر خرم آباد از مرحله سوم جام حذفی لغو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران کلانتری 16 خرم آباد با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی عاملان تیراندازی شدند و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری آنها شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم دسته دومی داماش گیلان که در سال های اخیر و در این رقابت ها تا فینال هم پیش رفته بود، اعلام کرد که در این مرحله از بازی ها شرکت نمی کند.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از انصراف خیبر خرم آباد از حضور در مرحله یک سی و دوم جام حذفی که در روزهای یکشنبه ودوشنبه هفته جاری برگزار می شود، یک تیم دیگر انصراف خود را از حضور دراین مرحله اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه جهاد تبیین مهم‌ترین عامل تداوم انقلاب اسلامی ایران است، گفتند: فرزندآوری در اقتدار ملی این مرز و بوم تاثیر مستقیم دارد.