دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم تیم شمس آذر قزوین کسب تساوی مقابل پرسپولیس را دلیلی بر اثبات شایستگی‌های تیم خود عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: موسی غضنفرآبادی در رابطه با اظهارات نمایندگان گفت: برخی نماینده های حرف هایی می زنند که پختگی لازم را ندارد، نمایندگان نباید اظهاراتی را بیان کنند که همانند اظهارات افرادی است که از رادیو بی بی سی واینترنشنال تکرار می شود. باید مراقبت کرد و برای مردم دلسوزی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با جمع‌آوری دیگر تکه‌ها مشخص شد این فسیل ها مربوط به چند حیوان مختلف از جمله آهو و یک نمونه اسب پنجه‌ای سه‌انگشتی است که در دنیا با نام هیپاریوم شناخته شده و قدمت آن به 7 میلیون سال می رسد.

وب‌گاه ورزش سه

با نظر مدیران باشگاه خیبر خرم آباد این تیم از ادامه مسابقات جام حذفی کناره گیری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان بوده و این محورهای دارای بارش برف و باران هستند. در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل گلشهر تا پلیس راه مهرشهر، آزادراه قزوین - کرج محدوده امامزاده طاهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری...

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های 13 استان کشور و ترافیک سنگین در محورهای برون‌شهری منتهی به تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه رسانه های بیگانه علیه نظام تقسیم کار کرده اند، گفت: دشمنان یک سونامی رسانه‌ای ایجاد کرده و بر مبنای آن حرکت می‌کنند و دانشگاهیان و دانشجویان وظیفه روشنگری در برابر این جریان را دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن چهار تن و مصدومیت 27 دیگر درپی وقوع سه تصادف رانندگی در صبح امروز خبر داد.

خبرگزاری دانا

غیبی گفت: براثر واژگونی یک خودرو تیبا در جاده قدیم چغلوندی خرم آباد 6 نفر مصدوم شدند که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی 16 استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2441 ترددشمار فعال در محور‌های...

خبرگزاری مهر

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2441 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 5 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

صنایع دستی، نمادی از فرهنگ و تمدن هر منطقه بوده که با گذشت زمان، استفاده از این هنرهای اصیل ایرانی کمرنگ شده و شاید روزی برسد که تنها نامی از این هنرهای ارزشمند در کتاب‌ها به یادگار بماند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شمار روزهای آلوده اصفهان در سال جاری تاکنون به 128 روز رسیده و دیار نصف جهان دلخوش به قانون نفس، در صدر آلوده ترین شهرهای ایران هر روز رکوردی معنادار از هوای بی هوا بر جا می‌گذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: دیدار صمیمی رئیس‌جمهور با مردم سنندج در بازارهای این شهر نشان داد امنیت منطقه برقرار است و آشکار کرد که تبلیغات مسموم مبنی بر ناامنی این مناطق جعلی است.