دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران و مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی 16 استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: دیدار صمیمی رئیس‌جمهور با مردم سنندج در بازارهای این شهر نشان داد امنیت منطقه برقرار است و آشکار کرد که تبلیغات مسموم مبنی بر ناامنی این مناطق جعلی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، از بارش باران در محورهای مواصلاتی 9 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، از بارش باران در محورهای مواصلاتی 9 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اصلاحیه ماده 24 قانون معادن با هدف تعیین تکلیف معادن آلاینده محیط زیست به مجلس شورای اسلامی ارایه شده است.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص اخبار پیرامون واگذاری 5 هزار معدن گفت: لیست این معادن را از وزارت صمت خواسته‌ایم و مجوز فعالیت معادن در مناطق چهارگانه را نمی‌دهیم.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به ضرورت کاهش استفاده از سوخت کمکی و مازوت؛ این سوخت تا هفته گذشته نسبت به سال قبل 29.5 درصد کمتر وارد نیروگاه های کشور شده است.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست امروز پنجشنبه در جریان سفر به لرستان، از پتروشیمی خرم‌آباد بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است. همچنین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج محدوده...

خبرگزاری مهر

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس وجود دارد.

خبرگزاری مهر

آخرین داده‌های ترافیکی حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و در محدوده مهرویلا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی با اشاره به مشکلات موجود در دولت گفت: در شرایطی در دولت هستیم که مثل تعرفه گذاری خدمات پرستاری، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان هم مطرح است که همه اینها اقداماتی بود که باید از قبل انجام می شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور گفت: در شرایطی در دولت هستیم که مثل تعرفه گذاری خدمات پرستاری، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان هم مطرح است که همه اینها اقداماتی بود که باید از قبل انجام می شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: در دوره جدید بیش از 6 میلیون نفر به صورت رایگان بیمه سلامت شدند و ما به دنبال آن هستیم که این خدمات به گونه ای افزایش پیدا کند که بیماران بجز بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور گفت: در دوره جدید بیش از 6 میلیون نفر به صورت رایگان بیمه سلامت شدند و ما به دنبال آن هستیم که این خدمات به گونه ای افزایش پیدا کند که بیماران بجز بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

خبرگزاری مهر

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2479 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.2 درصد افزایش را نشان می‌دهد.