دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی جانش توسط اهالی محله ای در تهران، در پیامی خطاب به مادرش نوشت: تقصیر هیچکس نبود!

وب‌گاه مشرق نیوز

نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی جانش توسط اهالی محل، در پیامی خطاب به مادرش نوشت: تقصیر هیچکس نبود!

وب‌گاه ورزش سه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید درباره مسابقه برگزار نشده خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر تصمیم گیری کند.

خبرگزاری مهر

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2416 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

استقلال ملاثانی و ابراهیم اشکش با تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد جالب 30 بازی بدون باخت رسیدند.

وب‌گاه ورزش سه

پیروزی مهم شاگردان کمالوند مقابل صدرنشین لیگ یک زنگ خطر را برای تیم‌های لیگ یکی به صدا درآورد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان شمس آذر قزوین با کیتی به میدان رفت که سال گذشته پرسپولیس در تمرینات از آن استفاده می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نظام اسلامی آشوب در جامعه و خسارت جانی و مالی به مردم را تحمل نخواهد کرد و در این راستا قوه قضاییه با افرادی که دست در دست دشمن هستند برخورد جدی می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان فراز کمالوند سرانجام پس از چند هفته بار دیگر موفق به کسب پیروزی شدند و اینبار پس از سایپا و ون‌پارس موفق به شکست شمس‌آذر قزوین شدند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: تعیین تکلیف 6 هزار معدن راکد و احیای 2 هزار واحد تولیدی از اقدامات موثر و قابل توجه «سیدرضا فاطمی امین» طی یک سال و نیم گذشته در وزارت صمت است.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: رشد 5.1 درصدی تولیدات بخش صنعتی کشور در 6 ماهه نخست امسال، نتیجه و دستاورد برنامه ها و اقدامات موثر وزارت صمت است.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.