دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری دانا

عملیات اجرایی پروژه راه آهن دورود - خرم آباد_ اندیمشک آغاز شد.

خبرگزاری دانا

خادمی با بیان اینکه 500 میلیارد تومان برای اجرای مرحله نخست پروژه ریلی لرستان تصویب شده است، گفت: مرحله نخست پروژه راه آهن دورود - خرم آباد - اندیمشک ظرف 40 ماه تکمیل می‌شود.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه چشم انداز آینده پروژه راه آهن لرستان را باید به نحوی ببینیم که تا اندیمشک حتماً اجرا شود، گفت: مجلس در این راستا آمادگی لازم را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی پل‌دختر از مجروحیت 17 نفر در تصادف زنجیره‌ای درمحور آزاد راه پل زال - خرم آباد خبرداد.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - اجرای پروژه راه آهن در مسیر دورود - خرم‌آباد امروز بعد از چند سال توقف و به دنبال دستور رئیس جمهور و تصویب در سفر دولت، مجددا آغاز شد تا امید به اجرای این طرح مهم ریلی قوت بگیرد.

خبرگزاری مهر

خرم آباد - معاون وزیر راه و شهرسازی از حل مشکل قرارداد پروژه راه آهن لرستان و ابلاغ آن به قرارگاه خاتم الانبیاء خبر داد و گفت: برای امسال 700 میلیارد اعتبار به پروژه اختصاص می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: سارق با استفاده از جرثقیل و در پوشش خودروهای امدادرسان اقدام به سرقت خودرو می‌کرد.

خبرگزاری دانا

نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه برداری از برگزاری مسابقات وزنه برداری نوجوانان دختر قهرمانی کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

فقط زائرانی که در پایانه مهران تجمع کردند و برای اینکه حفظ سلامت آنها مهم است، لایه به لایه در حال تخلیه شدن به سمت مرز هستند تا از ازدحام جلوگیری شود.

وب‌گاه عصر ایران

وضعیت تغییرات تراز سطح آب زیرزمینی در آبخوان های محدوده های مطالعاتی حوزه عملکرد شرکت آب منطقه‌ای لرستان در مرداد ماه 1401، در محدوده مطالعاتی خرم آباد حدود 6متر و 93 سانتیمتر و در مجموع میانگین کل استان 7 مترو 21 سانتیمتر سطح تراز آب زیرزمینی کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

سالاروند گفت: سیستم پایش آنلاین هوشمند در مناطق تحت مدیریت و تالاب‌های استان لرستان اجرا می شود.

خبرگزاری دانا

غیبی گفت: تصادف پراید با خاور در جاده قدیم بیرانشهر - خرم آباد 6 فوتی بر جای گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه مسابقات هفته‌های پنجم تا یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نصیر فرخ نژاد که از وکلای پایه یک عضو مرکز وکلای قوه قضاییه در استان لرستان بود با ضربات متعدد سلاح سرد (چاقو) به قتل رسید و پیکر غرق در خون وی در منطقه چغلوندی پیدا شد

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به زائران اربعین مجاهدت در راه خداست، گفتند: تولید برنامه های فرهنگی - اسلامی برای رشد آگاهی جوانان ضروری می باشد.