دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: چه مذاکرات به نتیجه برسد یا نرسد، ذره‌ای از نفرت ما از امریکا کاسته نخواهد شد، اتاق جنگ یمن در آمریکا است.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای درگیر در طرح اربعین را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

پرونده فولاد مبارکه و نماینده ای که گفته رد پای تاج درفساد 91 هزار میلیاردی دیده می شود. این در حالی است که من با نامه وزیر اعاده کار شدم که حقوقم از فولاد قطع شد که این حقوق سه سال 900 میلیون شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان لیگ برنامه دیدارهای هفته پنجم تا یازدهم لیگ آزادگان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «100مسیر طبیعت گردی ایران»، مشخصات، مختصات جغرافیایی و مسیر یازده آبشار شناخته شده ایران را با نوشته‌های کوتاه و پرمایه، تصاویری چشم‌نواز و کمتر دیده شده برای علاقه‌مندان به سفر و گردشگری در دل طبیعت، توضیح می‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال خیبرخرم آباد موفق شد در حساس‌ترین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل سایپا در اکباتان به برتری دست پیدا کند.

وب‌گاه ورزش سه

دو تیم استقلال خوزستان و فجرسپاسی برای سومین هفته متوالی به نتیجه تساوی دست یافتند.

خبرگزاری مهر

بردهای پرگل هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور بار دیگر توجه کارشناسان را به این رقابت ها جلب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مأموران در اقدامی غافلگیرانه دو نفر از عاملان اصلی شرارت و قدرت نمایی را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از آنها مقادیری سلاح سرد و آلات به کار برده شده از جمله شمشیر، چاقو و چوب دستی کشف شد.

خبرگزاری دانا

دومین جلسه هیات رییسه فدراسیون وزنه برداری با حضور همه اعضا برگزار شد.

خبرگزاری دانا

هر ساله در آستانه ماه مهر، خانواده دانش آموزان خود را برای خرید لوازم التحریر، کیف، کفش و لباس آماده می‌کنند اما موضوع افزایش قیمت‌ها و کمبود لباس فرم، روزهای پراضطرابی را برای آنها به ارمغان آورده است.

خبرگزاری مهر

چهلمین نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با تغییر خدمات متعهدین خدمت دوره های تخصصی دندانپزشکی موافقت کرد و جدیدترین میزان تعهدات برای شهرهای مختلف اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متخصصان پزشکی دلیل فوت 2 زن جوان را مصرف مشروبات الکلی صنعتی اعلام کردند.