دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری مهر

معلمانی که با وجود سابقه کار طولانی، طی کردن مراحل متعدد استخدام و پشت سر گذاشتن هزاران ساعت دوره ضمن خدمت نمی‌توانند درک کنند چرا باید احکام آنها با دیگر معلمان فرق کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته دوم لیگ آزادگان با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد.

وب‌گاه ورزش سه

سایپا تهران با گل مجتبی ممشلی شهرداری آستارا را شکست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقات هفته دوم لیگ یک امشب برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار دو تیم فجر و خیبر خرم آباد با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به ضرورت ترویج گفتمان انقلابی در جامعه، گفتند: اجتماع دلدادگان امام حسین (ع) در اربعین، نشان دهنده وحدت جهان اسلام است.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله دوم دو و میدانی باشگاه های کشور در بخش بانوان، با جا به جایی دو رکورد ملی به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با انتشار اطلاعیه ای تماشای بازی این تیم مقابل خیبر خرم آباد در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور را برای تماشاگران در ورزشگاه حافظیه شیراز رایگان اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با انتشار اطلاعیه ای تماشای بازی این تیم مقابل خیبر خرم آباد در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور را برای تماشاگران در ورزشگاه حافظیه شیراز رایگان اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - مشاهدات میدانی خبرنگار مهر از وضعیت آزادراه اراک به خرم‌آباد طی شب گذشته نشان‌دهنده حجم ترافیک پشت عوارضی این آزادراه است که بخشی از آن به افزایش تردد زائران اربعین برمی‌گردد.

خبرگزاری دانا

دلشاد با بیان اینکه خدمات دهی ناهنجاری کودکان به 56 بیماری افزایش یافته است، گفت: 400 کودک لرستانی این خدمات را دریافت کردند.

وب‌گاه ورزش سه

پرونده هفته چهارم لیگ برتر در حالی بسته شد که تنها 9 گل از خط دروازه ها عبور کرد و معدل گل در هر بازی کمی فقط کمی بیش از یک گل است. یعنی 1.12

خبرگزاری دانا

بحران کاهش جمعیت و آمار بالای سقط جنین دو روی سکه هستند که رفع بخشی از این مشکل بر عهده متولیان و بخشی هم می‌توان از طریق برنامه‌های فرهنگی با جهاد تبیین برای فرزندآوری و خروج از بحران جمعیت برطرف کرد.