جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

شاید باورکردنی نباشد اما تنها تیمی که در این فصل شانس تصاحب بیش از یک جام را دارد، از لیگ دسته اول ایران است.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد پاسخ تندی نسبت به حواشی شکل گرفته علیه این در مسیر صعود داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در مجلس یازدهم حین بررسی طرح صیانت از فضای مجازی رخ داد، سکوت محمد باقر قالیباف در مقابل تصویب این طرح بود. یکی از مهمترین اتفاقاتی که در مجلس یازدهم حین بررسی طرح صیانت از فضای مجازی رخ داد، سکوت محمد باقر قالیباف در مقابل تصویب این طرح بود. سکوتی که برخی به عنوان نشانه‌ای برای تمایل وی در جلب آراء مردمی در انتخابات دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تعبیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در مجلس یازدهم حین بررسی طرح صیانت از فضای مجازی رخ داد، سکوت محمد باقر قالیباف در مقابل تصویب این طرح بود. سکوتی که برخی به عنوان نشانه‌ای برای تمایل وی در جلب آراء مردمی در انتخابات دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تعبیر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مرم خرم آباد و چگینی گفت: امروز هم آخرین تذکرم به رئیس جمهور محترم این است که آن هایی که با زدن دکمه رأی به این مجلس آوردید، همان هایی خواهند بود که از روی شما رد می‌شوند، این را بنویس و به خاطر داشته باش!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر نخستین جشنواره ملی خانه‌های محیط‌زیست برتر کشور از برگزاری دور نهایی داوری برگزیدگان این جشنواره خبر داد و گفت: خانه‌های محیط‌زیست برتر کشور در سه دوره داوری، مشخص شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد حلق‌آویز شده زن جوان در اتاق خواب خانه اش در حالی کشف شد که خانواده اش تصور می‌کنند داماد خانواده او را به قتل رسانده است. جسد حلق‌آویز شده زن جوان در اتاق خواب خانه اش در حالی کشف شد که خانواده اش تصور می‌کنند داماد خانواده او را به قتل رسانده است. به گزارش عرشه آنلاین، روز چهارشنبه هفته گذشته مردی میانسال با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران از داماد خانواده به اتهام...

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی طی روزهای پایانی اردیبهشت در تهران و شهرهای مختلف کشور مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: نتایج نهایی در حوزه انتخابیه تهران از مجموع 552644 رأی صحیح به شرح زیر است: بیژن نوباوه 271094 رأی محمد سراج 248927 رأی ابوالفضل ظهره‌وند 239719 رأی حسین صمصامی 236921 رأی ظهره لاجوردی 230033 رأی احمد نادری 227736 رأی ابراهیم عزیزی 225607 رأی سمیه رفیعی 222544 رأی پیمان فلسفی 218910...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نتایج رسمی سه حوزه خرم اباد و چگینی، ملایر، آبادان به شرح زیر است: آبادان با آرای 57701 جواد سعدون زاده 25138 به عنوان منتخب اول سید محمد مولوی 21578 به عنوان منتخب دوم ملایر با آرای 35374 رای احمد آریایی 21851 منتخب این حوزه خرم آباد و چگینی 117650 هادی هاشمی نیا 49662 رای منتخب حوزه انتخابیه چگینی رضا سپهوند با تعداد آرای 45934 منتخب دوم خرم...

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی پرونده نیکا شاکرمی، توسط مراجع ذی‌صلاح قانونی، مشخص کرده است، مرگ او ارتباطی با اغتشاشات نداشته و صرفا نام او در آن روزها به واسطه مرگ مشکوک در لیست پروژه کشته‌سازی‌ها قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بی بی سی جهانی در گزارشی ادعاهای تازه‌ای را درباره‌ی مرگ نیکا شاکرمی مطرح کرده که تفاوت‌های آشکاری با روایت رسمی از این رخداد دارد. بی بی سی جهانی در گزارشی ادعاهای تازه‌ای را درباره‌ی مرگ نیکا شاکرمی مطرح کرده که تفاوت‌های آشکاری با روایت رسمی از این رخداد دارد. در این گزارش ادعا شده که خانم شاکرمی در جریان اعتراضات 1401 بازداشت شده بود و در نهایت جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی فجر شهیدسپاسی شیراز ابراز امیدواری کرد مسئولین استان فارس مانع از ضایع شدن حق تیمش شوند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان، عصر دوشنبه در چارچوب هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران در یک دیدار پرگل با نتیجه 41 بر 24 مهمان خود پلیمر خرم‌آباد را شکست داد و جایگاه چهارمی خود را در جدول تثبیت کرد.