جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی درباره درگذشت دکتر پرستو بخشی، متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد، ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه «پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب در دست بررسی است. محمدرضا فارسی نژاد افزود: لازمه تعیین علت فوت، مشخص شدن نتایج آزمایش ها و تجمیع نتایج است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه «پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب در دست بررسی است.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اظهار تأسف از درگذشت خانم دکتر پرستو بخشی و ارائه توضیحاتی در این زمینه تاکید کرد: علت مرگ این پزشک هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده است.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک شرکت که در قبال دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود محکوم به بازگشت 572 هزار و 486 یورو به بانک صادرات شد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان با پیروزی تیم های مدعی به پایان رسید.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در نیمه دوم تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور در نیمه دوم تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های لیگ دسته اول با حرارت بالایی از ساعت 19:15 دقیقه در 8 شهر کشور به طور همزمان با برگزاری 8 مسابقه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: 32 هزار و 269 مسافر نوروزی در قالب 6 هزار و 737 خانوار از 25 اسفند گذشته تا هفتم فروردین جاری در اقامتگاه‌های این نهاد اقامت داشته اند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور کرج - چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از انسداد محور کرج - چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منطقه سالند شهرستان دزفول ساعت 12:33 امروز با زلزله‌ای به قدرت 3.3 ریشتر لرزید. منطقه سالند شهرستان دزفول ساعت 12:33 امروز با زلزله‌ای به قدرت 4.5 ریشتر لرزید. این زلزله در طول جغرافیایی: 48.92، عرض جغرافیایی: 32.72 و عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تمام ماجرای مرگ دکتر پرستو بخشی از این روایت شروع شد که پرستو بخشی به عنوان پزشک آنکال در بیمارستان نورآباد در حال طبابت بود که یک بیمار بدحال قصد مراجعه به اتاق این پزشک را داشت، اما با تأخیر ویزیت مواجه شد و پیکر بی‌جان او با حضور بیمار مشاهده شد. مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی متخصص قلب و عروق بیمارستان نورآباد شهرستان دلفان با واکنش‌های بسیاری همراه بوده است. به گزارش شفا آنلاین،...

وب‌گاه فرارو

تمام ماجرای مرگ دکتر پرستو بخشی از این روایت شروع شد که پرستو بخشی به عنوان پزشک آنکال در بیمارستان نورآباد در حال طبابت بود که یک بیمار بدحال قصد مراجعه به اتاق این پزشک را داشت، اما با تأخیر ویزیت مواجه شد و پیکر بی‌جان او با حضور بیمار مشاهده شد.