جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم خرم آباد در جلسه امروز مجلس سخنانی را خطاب به سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور مطرح و لب به انتقاد گشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از هنرمندان موسیقی در نیمه اول اردیبهشت ماه کنسرت‌هایی را تدارک دیده‌اند که بیشتر آنها همچنان در گونه موسیقی پاپ است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - دریای کاسپین بابل به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور با کسب یک برد نجات بخش در هفته گذشته مقابل شاهین بندر عامری، این بار در هفته بیست و هشتم برای برد مقابل خیبر خرم آباد و فاصله گرفتن از انتهای جدول برای کسب پیروزی در مقابل این تیم صدر جدولی خیز برداشته است.

وب‌گاه ورزش سه

استقلال با غلبه بر شمس آذر، به رکورد خاص خود ادامه داد، یعنی شکست دادن تمام تیم هایی که تاکنون در تاریخ لیگ برتر حضور داشته اند.

وب‌گاه ورزش سه

کمیته انضباطی رای نهایی خود را در آستانه هفته بعدی مسابقات لیگ دسته اول درباره دیدار جنجالی سایپا و خیبر اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور که دچار سیل شده بودند به 15 محور رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند دروازه بان فوتبال است که با هم نسبت فامیلی دارند و دختر و پسر عمو هستند. اکرم بیرانوند متولد 1371 در خرم آباد بوده و در سن 15 سالگی با علیرضا بیرانوند ازدواج کرده است و در حال حاضر دو فرزند به نام های طاها و بارانا دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی از هنرمندان موسیقی در نیمه اول اردیبهشت ماه کنسرت‌هایی را تدارک دیده‌اند که بیشتر آنها همچنان در گونه موسیقی پاپ است.

خبرگزاری دانشجو

اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک باشگاه های کشور فصل 1403-1402 اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

اسامی داوران هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل 1403-1402 از سوی کمیته داوران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد عشقی، مدیرعامل هلال احمر یزد اظهار کرد: صبح امروز جمعه 31 فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن 15 نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: 25 محور شریانی و غیر شریانی در تمامی محور‌های جنوبی کشور همچنان به دلیل سیل و آبگرفتگی مسدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4.2 بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید. زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4.2 بامداد امروز در حوالی روداب استان خراسان رضوی به ثبت رسید. ایسنا: شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 02:39:26 بامداد امروز جمعه 31 فروردین ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله چهار و یک دهم ریشتری بامداد جمعه دامغان در استان سمنان را لرزاند. زلزله چهار و یک دهم ریشتری بامداد جمعه دامغان در استان سمنان را لرزاند. بر اساس داده‌های مرکزلرزه‌نگاری دانشگاه تهران زلزله ساعت 2 و یک دقیقه و 59 ثانیه دامغان را لرزاند.

خبرگزاری تسنیم

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان با ادامه پیروزی بالانشینان به پایان رسید.