جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون و همسر سابق ریحانه پارسا، بعداز مدت‌ها در صفحه شخصی اینستاگرام خود علت جدایش را لو داد. فرارو نوشت: علت جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا فاش شد مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون و همسر سابق ریحانه پارسا، بعداز مدت‌ها در صفحه شخصی اینستاگرام خود علت جدایش را لو داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رقابت های فوتبال لیگ دسته یک (جام آزادگان) در حالی هفته بیست و هفتم خود را آغاز می کند که تنها چهار تیم (خیبر خرم آباد، چادرملو اردکان یزد، فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان) شانس صعود به لیگ برتر را دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با حملات تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه مردم در سراسر کشور در حمایت از این حملات به خیابانها آمدند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم‌های سپاهان و سپاهان نوین در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر هندبال با اختلاف یک گل مغلوب مهمانان خود «صنعت مس کرمان» و «پلیمر خرم آباد» شدند و گیتی پسند نیز توانست در شهرآورد هندبال اصفهان پیروز شود.

وب‌گاه ورزش سه

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال با تداوم پیروزی‌های مس و گیتی‌پسند به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال با تداوم پیروزی‌های مس و گیتی‌پسند به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

داوران هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصویری تازه از شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار تصویری تازه از شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین، شهاب حسینی زاده 14 بهمن 1352 در تهران می‌باشد. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

چهار بازیکن تیم فوتبال سایپا به دلیل مصاحبه علیه تصمیمات داوری از همراهی تیم‌شان در مصاف با خیبر خرم آباد محروم هستند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه سایپا در آستانه دیدار با خیبر خرم‌آباد از فدراسیون فوتبال انتظار دارد روی داوری‌ها نظارت دقیق‌تری انجام دهد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد _ ایرنا _ رییس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه حفظ و حراست از منابع و خاک کشور همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: رویشگاه زاگرس در این میان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و در اولویت قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله‌ای در مقیاس 3.6 ریشتر شهر اهل استان فارس را لرزند. زلزله‌ای در مقیاس 3.6 ریشتر شهر اهل استان فارس را لرزند. به گزارش عرشه آنلاین؛ این زلزله صبح امروز، 23 فروردین در ساعت 9:20 در عمق 5 کیلومتری زمین رخ داد.

وب‌گاه ورزش سه

خیبر خرم آباد موفق شد با پیروزی برابر نفت و گاز گچساران، به روند فوق العاده اش ادامه دهد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال مردان با شکست نماینده کازرون، اولین پیروزی دهدشت و شکست سنگین سپاهان نوین به پایان رسید.

وب‌گاه تابناک

آن گونه که مقام قضایی شرح داده، پزشک یاد شده به‌دلیل فوت پدرومادر و برخی مشکلات به وزارت بهداشت مراجعه کرده تا دوران طرح خود را از بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد و استان لرستان به تهران منتقل نماید و با مخالفت مواجه شده و در نتیجه از روز نخست سال 1403 به بیمارستان دلفان معرفی شده و چند روز بعد و در حالی که اتفاق خاصی در آن روز کاری در بیمارستان دلفان رقم نخورده، تصمیم تلخی را گرفته و...