جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه تابناک

همه تیم‌های مدعی لیگ دسته اول فوتبال ایران به جز فجرسپاسی امروز پیروز شدند تا چادرملو اردکان و خیبر خرم آباد فاصله را در صدر جدول بیشتر کنند و سایپا هم به فجر نزدیک شود

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - دبیر فدراسیون کشتی گفت: برنامه‌های موفق فدراسیون در رده‌های پایه‌ای کشتی باعث ارتقای فاصله تیم ملی کشتی ایران با رقبای خود شده است.

وب‌گاه ورزش سه

آبی های خوزستانی با یک مهاجم جوان و 22 ساله قرارداد امضا کردند.

وب‌گاه ورزش سه

خیبر موفق شد با پیروزی یک گله خارج از خانه مقابل مس شهر بابک با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول، در رده دوم باقی بماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی برخی از محور‌های اصلی را تشریح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اعضای کمیته فنی رقابت های کشتی آزاد جوانان جام شهیدان علی پناه معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام برادران شهید علی پناه روزهای 25 و 26 بهمن ماه به میزبانی استان لرستان و در شهر خرم آباد برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ‌احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در حال حاضر در برخی از محور‌های استان هرمزگان شاهد بارش پراکنده باران هستیم. وی افزود: محور‌های آزادراه قزوین - کرج - تهران (حدفاصل ساسانی تا پل کلاک) و محور شهریار - تهران (در برخی از مقاطع) دارای ترافیک‌سنگین است. سرهنگ شیرانی گفت: همچنین در حال حاضر محور قدیم خرم آباد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش‌بینی واقع بینانه این است که طی 2 تا سه سال آینده وضعیت اشتغال در ایران به استانداردهای جهانی برسد.

وب‌گاه ورزش سه

مالک باشگاه خیبر خرم آباد پیشنهاد حضور در جمع اعضای هیات مدیره این باشگاه را نپذیرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مادر و دختر جوان در خانه روستایی شان در لرستان توسط مردان نقابدار به قتل رسیدند. یک مادر و دختر جوان در خانه روستایی شان در لرستان توسط مردان نقابدار به قتل رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین، دو مرد نقاب‌پوش با قمه به خانه دو زن حمله کرده و آنها را به قتل می‌رسانند.