جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری توسط یک زوج جوان، تلاش برای دستگیری متهمان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان آتش نشانی خرم آباد با اشاره به در کشف جسد یک مرد در ارتفاعات مدبه شهرستان خرم‌آباد گفت: جسد فرد فوت شده تحویل اورژانس شد.

وب‌گاه گسترش

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اعلام کرد که چهار طرح گردشگری با اعتباری بالغ بر یک هزار و 350 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در استان لرستان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وب‌گاه فرارو

در سال 1396 (به عنوان سال پایه و مبنا) میانگین غلظت سالیانه ذرات معلق برابر با 30 میکروگرم در متر مکعب بود، ولی متاسفانه در طی سال‌های اجرای این قانون (پس از 6 سال) نه تنها کاهشی در غلظت سالیانه ذرات معلق نداشتیم، بلکه میانگین غلظت سالیانه ذرات معلق PM 2.5 در سال 1401 به 35 میکروگرم در مترمکعب افزایش یافته است که نشان دهنده عدم اجرای صحیح قانون هوای پاک است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فاطمه آدرسی متهم ردیف 60 در دادگاه منافقین مسئول تشکیلات در کشور رومانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای بررسی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM 2.5 در 33 شهر کشور، گفت که تعداد کل موارد مرگ منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM2.5 در افراد بالای 30 سال به طور میانگین 26 هزار و 307 نفر گزارش شده است که بیش از 26 درصد نسبت به سال 1400 افزایش یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

خیبیر خرم آباد قصد دارد تغییراتی در هیات مدیره خود شکل دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتحادیه کارگران تاکید کرد که مزد منطقه‌ای در قانون دیده شده است و غیرقانونی نیست، ولی باید چارچوب و زیرساخت آن مهیا و سپس اجرا شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برنامه مسابقات به شرح زیر است: هفته هجدهم پنجشنبه 12 بهمن شهرداری آستارا - چادرملو اردکان - ساعت 14:30- ورزشگاه وحدت آستارا شاهین بندرعامری - مس سونگون ورزقان - ساعت 15- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر جمعه 13 بهمن فجر شهید سپاسی شیراز - نفت مسجد سلیمان - ساعت 14:30- ورزشگاه حافظیه شیراز دریا کاسپین بابل - سایپا تهران - ساعت 14:30- ورزشگاه شهدا سیمرغ مس...

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن اسبق پرسپولیس با پیشنهاد سه تیم لیگ برتری مواجه شده و در انتظار پاسخ باشگاهش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس راه لرستان از وقوع تصادف منجر به فوت یک دستگاه خودرو اتوبوس و 2 دستگاه کامیون در محور آزاد راه خرم‌آباد - بروجرد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سانحه مرگبار تصادف اتوبوس تهران به خرم آباد، 7 نفرجان باختند. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس پلیس راه استان از وقوع تصادف منجر به فوت 7 نفر بین یکدستگاه خودرو اتوبوس و 2 دستگاه کامیون در محور آزاد راه خرم آباد - بروجرد خبر داد. در سانحه مرگبار تصادف اتوبوس تهران به خرم آباد، 7 نفرجان باختند.