جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه گسترش

در این گزارش ضمن ارائه آخرین آمارها در خصوص بهای مسکن، شما را با ارزان ترین شهر ایران آشنا می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای نوپو برای دستگیری گروه سارقان مسلح در پرند وارد عمل شدند و این متهمان را بعد از تیراندازی متقابل که 45 دقیقه طول کشید دستگیر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یگان نوپو صبح امروز سه سارق مسلح متواری رادر شهر پرند دستگیر کرد؛ تیراندازی به دادسرای خرم آباد و درگیری مسلحانه با مأمور پلیس درتهران از جمله برخی سوابق این متهمان متواری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله ورزقان آذربایجان شرقی را لرزاند زلزله ورزقان آذربایجان شرقی را لرزاند زلزله ای به بزرگی 4.6 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 5 و 57 دقیقه بامداد امروز (شنبه) ورزقان در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک خیبر خرم آباد با ابراز رضایت از شرایط تیمش مدعی است آنها با حمایت هواداران نیم دیگر باقی مانده از مسیر را تا دستیابی به امتیاز صعود دنبال خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی ارتباطی به پلیس ندارد و در محیطی شخصی رخ داده است.

وب‌گاه الف

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر «کشته شدن 2 نفر از پرسنل انتظامی شهرستان خرم‌آباد توسط همکارشان در مقر انتظامی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان اعلام کرد این درگیری هیچ ارتباطی با پرسنل انتظامی نداشته و به خاطر اختلافات مالی رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال چادر ملو با پیروزی خارج از خانه بار دیگر به صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل در نشست خبری که روز سه‌شنبه 28 آذرماه همزمان با دومین روز از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار شد، در خصوص برنامه‌های این شرکت در حوزه ریلی گفت: احداث هزار کیلومتر مسیر ریلی توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل در برنامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، بعد از ظهر امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در این نمایشگاه، اظهارداشت: در بخش ریلی دو مشکل وجود دارد یکی بخش علائم و ارتباطات و سیگنالینگ که عموما در خطوط جدید کار نشده، چون منابع مالی کم بوده است. وی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از تامین اعتبار 5.9 میلیارد یورویی برای تکمیل پروژه‌های ریلی از جمله رشت - آستارا از محل فروش نفت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: نرخ عوارضی آزادراه‌های کشور افزایش نیافته است و تا اطلاع ثانوی تغییری نخواهد کرد.