شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی لرستان از کشف 50 تن شکر احتکاری در خرم آباد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تذکر نماینده خرم آباد در خصوص مسائل رخ داده در گیلان ضمن تأکید بر تمرکز دشمن برای هدف قرار دادن و از بین بردن حیا و عفت گفت: نباید جلوتر از قانون و شرع حرکت کنید، دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند که مسئله را بررسی کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تذکر نماینده خرم آباد در خصوص مسائل رخ داده در گیلان ضمن تأکید بر تمرکز دشمن برای هدف قرار دادن و از بین بردن حیا و عفت گفت: نباید جلوتر از قانون و شرع حرکت کنید، دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند که مسئله را بررسی کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام ذوالنوری در تذکر نماینده خرم آباد در خصوص مسائل رخ داده در گیلان گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط وظیفه دارند که مسئله را بررسی کنند.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیران باشگاه استقلال خوزستان پس از رایزنی‌های لازم، توانستند دو بازیکن جدید را به خدمت بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر دفتر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به پدیده جدید زلزله خاموش در تهران هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیران باشگاه استقلال خوزستان با شهرام سالاری و محمد سلطانی مهر به توافق دست یافتند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد_ ایرنا_ جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ماه محرم یکی از فرصت های طلایی حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و امید بتوانیم در کنار مردم انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - سجاد دانایی، هافبک راست فصل گذشته تراکتور با عقد قراردادی به خیبر خرم آباد پیوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله‌ای به بزرگی 4.1 ریشتر دشتک در استان چهارمحال وبختیاری را لرزاند

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - لیگ نوجوانان کشتی فرنگی یادواره 6هزار و 554 شهید لرستان گرامیداشت شهید ظفر کشوری با قهرمانی خرم آباد پایان یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز 30 تیرماه 1402 در ایران 7 زلزله به وقوع پیوست. به گزارش عرشه آنلاین، زلزله ها در استانهای لرستان، خوزستان، سمنان، هرمزگان و اصفهان رخ دادند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چگنی گفت: آتش‌سوزی در 10 هکتار از اراضی منطقه مله شبانان این شهرستان مهار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رولند برگمان پژوهشگر ارشد این مطالعه می‌گوید: اگر بتوان تأیید کرد که هسته زلزله اغلب شامل یک مرحله پیش‌پردازش چند ساعته است و می‌توان ابزاری برای اندازه‌گیری قابل اعتماد آن ایجاد کرد، می‌توان یک هشدار موثر صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آخرین وضعیت جوی ترافیکی نشان می‌دهد که محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده سرودار و (مسیر شمال به سمت جنوب) محدوده هزارچم، هریجان، گچسر و نساء دارای ترافیک سنگین است.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است.