شنبه 29 اردیبهشت 1403

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

وب‌گاه منیبان

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم به‌زودی می‌توانند در فروشگاه‌های اینترنتی که به سامانه‌های ما متصل هستند، خرید اینترنتی طرح کالابرگ الکترونیکی را انجام دهند به گزارش منیبان، علیرضا عسگریان افزود: به‌زودی مشمولان هنگام خرید اینترنتی می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در سبدی ذخیره کنند و پس از نهایی‌شدن خرید از آنان پرسیده می‌شود که آیا از اعتبارشان...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم به‌زودی می‌توانند در فروشگاه‌های اینترنتی که به سامانه‌های ما متصل هستند، خرید اینترنتی طرح کالابرگ الکترونیکی را انجام دهند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسگریان گفت: به‌زودی مشمولان هنگام خرید اینترنتی می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در سبدی ذخیره کنند و پس از نهایی‌شدن خرید از آن‌ها پرسیده می‌شود که آیا از اعتبارشان استفاده شود؟ در صورت تأیید نهایی فرآیند خرید تکمیل می‌شود و از سطح یارانه کسر و پرداخت خواهد شد. وی افزود: دهک یک تا پنج درآمدی و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: مسافران بلیت اتوبوس را اینترنتی و یا از طریق خود شرکت‌های حمل و نقل مسافری خریداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در طرح کالابرگ الکترونیک، 5 دهک اول درآمدی درصورت اختصاص 50 درصدی اعتبار یارانه هر ماه به خرید 11 قلم کالای اساسی، مشمول 120 هزار تومان یارانه نقدی خواهند شد و اکنون با فراهم شدن امکان خرید اینترنتی در طرح کالابرگ، یارانه‌بگیران با خرید اینترنتی نیز مشمول یارانه تشویقی و جبران هزینه تورم می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

امکان خرید اینترنتی با کالابرگ الکترونیک فراهم می‌شود معاون وزارت رفاه: در فروشگاه‌های اینترنتی که به وزارت تعاون متصل هستند و در پورتال خود اعلام خواهیم کرد، مردم می‌توانند خرید اینترنتی انجام دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امکان عرضه لبنیات سنتی و حبوبات به صورت فله در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده است، هم‌اکنون طرح کالابرگ الکترونیکی دهک‌های اول تا پنجم درآمدی را شامل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امکان عرضه لبنیات سنتی و حبوبات به صورت فله در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: اختصاص ارز‌های محلی به تقاضای سیاحتی علاوه بر مسئله دلارزدایی از اقتصاد به مدیریت بازار ارز هم کمک خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

هم‌اکنون یک سکوی اینترنتی، عرضه 11 قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ را آغاز کرده و در آینده نزدیک تعداد این سکو‌ها افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه میز اقتصاد با اشاره به عرضه 11 قلم کالای اساسی در طرح کالا برگ، گفت: هم‌اکنون یک سکوی اینترنتی، عرضه 11 قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ را آغاز کرده و در آینده نزدیک تعداد این سکو‌ها افزایش می‌یابد. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تصریح کرد:...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر تعاون از فراهم شدن امکان خرید برخط مردم در طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فراهم شدن امکان خرید برخط مردم در طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد و گفت: هم‌اکنون یک سکوی اینترنتی، عرضه 11 قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ را آغاز کرده و در آینده نزدیک تعداد این سکو‌ها افزایش می‌یابد.