دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خبرگزاری دانشجو

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از کلاهبرداری در فضای مجازی با تبلیغاتی مبنی بر صدور مدارک هویتی و تحصیلی به شرط استعلام خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت مصوب لوازم یدکی افزایش نداشته بلکه گرانفروشی اتفاق افتاده، موضوعی که در گزارش پیش رو به آن پرداخته‌ایم.

وب‌گاه گسترش

المنت سرامیکی یکی از پرکاربرد ترین نوع المنت در صنعت می باشد که دارای مزایای بسیار زیادی است، این المنت کاربرد های فراوانی دارد که خرید المنت سرامیکی را به موضوعی ضروری برای هرکارگاه تبدیل می کند. خرید اینترنتی المنت سرامیکی امروزه از قبل متداول تر شده و افراد زیادی برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود اقدام به انجام این کار می کنند. وقتی صحبت از المنت سرامیکی می شود، طیف متنوعی از انواع...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اضافه شدن دهک های ششم و هفتم 61 میلیون نفر مشمول طرح کالابرگ الکترونیک شده و در یک ماه اخیر 1.9میلیون خانوار از این طرح استقبال کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پروازهای کوتاه مدت، کلاس پروازی چندان اهمیت ندارد، اما برای مسافت‌هایی که مدت زمان طولانی‌تری را باید درون هواپیما بگذرانید امکانات رفاهی هواپیما، تاثیر مستقیمی روی راحتی سفر شما خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

چند روز پیش پلیس فتا از کشف یک داروخانه اینستاگرامی با بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب و غیرقابل مصرف خبر داد و دوباره ماجرای فروش اینترنتی دارو بر سر زبان‌ها افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گیفت کارت، یکی از ابزارهای حیاتی در دنیای فضای مجازی است که به کاربران حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا به سادگی اعتبار ارزی را به دست آورده و از آن در معاملات مختلفی مانند شارژ حساب‌های خود در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: مقایسه قیمت ماهی در نرخنامه میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد قیمت این محصول در یک ماه اخیر با افزایش همراه بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در صورتی که فردی از نحوه خدمات پس از فروش خودرو راضی نبود و شکایت مطرح کرد، خودروسازان یا وارد کننده های خودرو باید در حد فاصل هفت روز پاسخگوی وی باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه ملی گارانتی با اعلام مقام مسئول وزارت صمت، خودرو هم به سامانه ملی گارانتی اضافه شد. این سامانه چیست و چه خدماتی به خریداران ارائه می دهد؟ مدیرکل دفتر خدمات فنی وزارت صمت، ضمن اشاره به اتصال همه خودروسازان و واردکنندگان به سامانه ملی گارانتی، درباره نحوه عملکرد این سامانه توضیح داد که پس از اظهار تولید یا واردات خودرو و ثبت اضافه شدن آمار آن به ناوگان، شناسه رهگیری نیز به شناسنامه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهم سایت های شرط بندی از تجارت الکترونیک به 17 درصد رسیده است. البته اعمال فیلترینگ در سال گذشته سرعت رشد مجموع تجارت الکترونیک را 53 درصد کاهش داد. در این بین فیلترینگ برای بعضی از اپلیکیشن های داخلی برکت خاصی داشت. طوری‌که تراکنش مالی روبیکا از حدود صفر درصد به 14 درصد رسید. تجارت الکتروونیک کشور در یک سال اخیر سنگین‌ترین چالش‌های خود را تجربه کرده است. پس از اعتراضات سال گذشته و...

خبرگزاری تسنیم

تماسی با اپراتور سایت دیوار گرفتم و تمامی ماجرای کلاهبرداری را توضیح دادم اما جواب اپراتور سایت دیوار بسیار برایم جالب بود: «ما پیگیری می‌کنیم و در صورت تایید این‌کلاهبرداری از فعالیت مجدد در این سایت جلوگیری میشود!»

وب‌گاه گسترش

کانسیلر (Concealer) یکی از محصولات آرایشی است که به طور عمده برای پوشاندن عیوب و نقاط تیره و تاریک پوست استفاده می‌شود. استفاده از کانسیلر می‌تواند ظاهر پوست را بهبود بخشد و آرایش را به طور کلی بهتر و طبیعی‌تر کند. کاربرد کانسیلر به شرح زیر است:

وب‌گاه فرارو

افرادی که حتی با وجود دوش گرفتن منظم و روزانه باز هم با مشکل تعریق درگیر هستند، باید به مصرف برخی ویتامین‌ها بپردازند. اگر شما نیز به دنبال پاسخ سوال «کمبود چه ویتامینی باعث تعریق زیاد میشود» هستید، ما در این مقاله تمام ویتامین‌های تاثیرگذار روی این عارضه را بررسی خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروزه انواع فرش ماشینی به‌دلیل کیفیت بالا، طرح و رنگ‌های جذاب و متنوع بسیار پرطرفدار هستند.