چهارشنبه 18 مهر 1403

خطر پلمب از سر یک بانک خراسان شمالی گذشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خطر پلمب از سر یک بانک خراسان شمالی گذشت

بجنورد - ایرنا - شعبه مرکزی بانک ملت در خراسان شمالی، بنا بود به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شود که با پیگیری انجام شده این امر منتفی شد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: ازدحام مراجعان در این شعبه بانک موجب شده بود تا بازرسان این گمان را داشته باشند که پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است اما با پیگیری های صورت گرفته از پلمب این بانک جلوگیری به عمل آمد.

علی اصغر هدایتی افزود: بانک های خراسان شمالی با رعایت تمام پروتکل ها فعالیت می کنند و هیچ بانکی به افرادی که بدون ماسک وارد شوند، خدمات نمی دهد.

وی اظهار داشت: با تشدید محدودیت ها دیگر کمتر فردی بدون ماسک به بانک مراجعه می کند و در برخی شعب که امکانپذیر باشد حتی ماسک در اختیار افراد سالمند بدون ماسک قرار داده می شود.

10 کارمند بانک ملی در خراسان شمالی کرونا گرفتند

مدیر شعب بانک ملی در خراسان شمالی اظهار داشت: 10 نفر از کارمندان بانک ملی در استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که البته این ابتلا نه از طریق فعالیت در محیط بانکی، بلکه خارج از بانک و یا از طریق بستگان آنان بوده است.

هدایتی از شمار بیماران کرونایی دیگر بانک های استان اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: نظام بانکی استان تا کنون هیچ فوتی به علت بیماری ناشی از کرونا نداشته است.

کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی خراسان شمالی شامل 13 بانک است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان خراسان شمالی از اوایل تیرماه از نظر همه گیری کرونا، در شمار استانهای در شرایط هشدار قرار گرفته است و نیمی از هشت شهرستان این استان وضعیت قرمز دارند.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون 286 هزار و 523 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 15 هزار و 289 تن رسیده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*