پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

خط و نشان حزب‌الله عراق برای اسرائیل: بهای مضاعفی خواهید پرداخت

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
خط و نشان حزب‌الله عراق برای اسرائیل: بهای مضاعفی خواهید پرداخت

این گردان‌های حزب الله عراق اعلام کردند رژیم صهیونیستی در قبال جنایت حمله به محیط مدنی مقاومت لبنان، بهای مضاعفی خواهد پرداخت.

گردان‌های حزب‌الله عراق حمله سایبری رژیم صهیونیستی که منجر به انفجار دستگاه‌های ارتباطی در مناطق مختلف لبنان شد را ناشی از عجز و خستگی آن در مقابل مقاومت دانستند که بهای مضاعفی برای این رژیم خواهد داشت.

بعد از ظهر امروز سه‌شنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم به نام پیجر در مناطق مختلف لبنان، دستکم 9 لبنانی شهید و حدود 2800 تن دیگر زخمی شدند. دولت و حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را مسئول این حادثه تروریستی دانستند.

خبر مرتبط سلامت سیدحسن نصرالله بعد از حمله اسرائیل تایید شد

منابع آگاه نزدیک به مقاومت اطلاع دادند که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درپی حمله فراگیر تروریستی رژیم صهیونیستی آسیبی ندیده است و ایشان در سلامت کامل به سر می برد.

به نقل از بغداد الیوم، گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد بحرانی که رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاوت لبنان متحمل شده، این رژیم را وادار کرده مردم لبنان را در محیط مدنی آنها هدف قرار دهد. این گردان‌ها اعلام کردند این جنایت علیه مردم لبنان، حزب‌الله را قوی‌تر از قبل می‌کند. گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کردند تمامی امکانات خود را در اختیار مقاومت لبنان قرار می‌دهد و کاملا آماده است تا با مقاومت لبنان تا آخر پیش برود. --> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

خط و نشان حزب‌الله عراق برای اسرائیل: بهای مضاعفی خواهید پرداخت 2